Система менеджменту
Система менеджменту компанії «Рудь» охоплює управління та контроль якості всієї продукції, яка випускається на заводі, а також весь процес виробництва. Впровадження системи процес довготривалий, але вже сьогодні є помітною ефективність таких дій.
Впровадження системи менеджменту на ПАТ «Житомирський маслозавод» відбувалося в декілька етапів:
- визначення місії компанії та системи її цінностей;
- розробка системи якості за ISO 9001;
- сертифікат ISO 9001, ініціативні групи, лояльність споживачів;
- розробка СЕМ за ISO 14001, маркетингові дослідження, початок розробки системи ХАССП;
- сертифікат на систему екологічного менеджменту (СЕМ) за ISO 14001, інтеграція з ISO 9001:2000, сертифікат EFQM «Визнання досконалості в Європі»;
- нові стратегічні плани, ресертифікація за ISO 9001, 14001;
- зміна організаційної структури, широкомасштабна реконструкція підприємства, розробка системи харчової безпеки за ISO 22000;
- сертифікат на систему харчової безпеки за ISO 22000;
- впровадження на все виробництво ІСУ в 2011 р.
Поступове запровадження цієї системи дає змогу підприємству вийти на міжнародний ринок з продукцією найвищої якості, що відповідає світовим стандартам. Наявність сертифікатів відповідностей вимогам міжнародних стандартів ISO 9001, 22000 та 14001 — це підґрунтя для подальшого розвитку:
- підвищення рівня довіри до організації;
- формування її позитивного іміджу;
- зростання конкурентоспроможності товарів;
- гарантія стабільно високої якості продукції;
- створення сприятливого середовище для укладання нових угод.
Система якості (ISO 9001 Quality System)
Освоєні працівниками підприємства сучасні методи управління, що покладені в основу системи якості, дозволяють планомірно працювати над виявленням слабких місць у виробництві, проводити коригувальні та запобіжні дії, що веде до підвищення якості в найширшому сенсі — від споживчих властивостей продукції до економічних результатів діяльності підприємства.
Сертифікат якості підтверджує спроможність компанії забезпечити якісне управління процесами в галузі виробництва молочної продукції та підвищення задоволеності споживачів.
Користь ХАССП для підприємства (ISO 22000)
ХАССП — Аналіз Небезпек і Критичні Контрольні Точки (від англ. — Hazard Analysis and Critical Control Points). На сьогодні XАССП визнана у всьому світі, як найбільш ефективна методика забезпечення безпеки харчових продуктів.
ХАССП — це система застереження, яка використовується в харчовій промисловості як гарантія безпеки продуктів, що виробляються. Ця система визначає систематичний підхід до аналізу обробки і виробництва продуктів харчування, розпізнаванню будь-яких можливих ризиків хімічного, фізичного й біологічного походження та їх контролю.
Система ХАССП стала моделлю управління безпекою для підприємств харчової промисловості у багатьох країнах світу й на сьогодні у державах Європейського Союзу, США, Канаді запровадження й застосування методики ХACCП у харчовій промисловості є обов’язковим.
Переваги:
- Випуск безпечної продукції за рахунок системного контролю на всіх етапах виробництва.
- Керування всіма небезпечними чинниками, які загрожують безпечності харчових продуктів.
- Належні гігієнічні умови виробництва у відповідності з міжнародними нормами.
- Демонстрація відповідності законодавчим та нормативним вимогам щодо безпечності харчових продуктів.
- Зміцнення довіри споживачів, замовників та органів нагляду до продукції та підвищення іміджу підприємства.
- Розширення мережі споживачів та вихід на закордонний ринок.
- Відповідальність персоналу за випуск безпечної продукції.
Система екологічного менеджменту (ISO 14001)
Втілення в життя та функціонування СЕМ (система екологічного менеджменту) дало змогу впровадити на підприємстві природоохоронні і енергозберігаючі технології, що робить виробництво економічно вигідним, екологічно безпечним і соціально необхідним, сприяючи тим самим сталому розвитку економіки держави і суспільства загалом.
Інтелектуальна система управління
Управління здійснюється таким чином, аби кожен працівник підприємства почувався не просто виконавцем, а членом єдиного колективу, від якого залежить успіх компанії, її репутація та подальший розвиток.
- Відповідальність керівництва
- Чіткий порядок
- Підвищення кваліфікації
- Моральне та матеріальне стимулювання
- Усвідомлення відповідальності перед суспільством
- Постійне навчання, інновації та вдосконалення
- Практика підприємства
- Ресурсозбереження
- Захист навколишнього середовища
Компанія дбає про кожного споживача і прагне відповідати потребам і вимогам кожного з них. З цієї метою в рамках ІСУ розроблені спеціальні програми:
- «гаряча» лінія (зворотній зв’язок зі споживачем);
- сторінка споживача на сайті rud.ua;
- маркетингові дослідження (анкетування);
- дегустації продукції.