Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

В Києві відбудеться всеукраїнський фестиваль морозива

27-28 серпня 2010 в Києві відбудеться всеукраїнський фестиваль морозива, приурочений до Міжнародного дня знань. Фестиваль проходитиме в Українському домі, Хрещатик, 2. На фестивальному майданчику компанії «Рудь», походитимуть різноманітні конкурси та розваги, учасники яких отримають чудові корпоративні подарунки. А головне, що на фестивалі буде багато морозива ТМ «Рудь». Чекаємо на Вас 27.08.10 з 10.00 до 20.00, 28.08.10 з 10.00 до 18.00!

1 вересня до Міжнародного дня знань в Київському національному зоологічному парку відбудеться Свято морозива ТМ «Рудь». Цього року ПАТ «Житомирський маслозавод» маючи статус Офіційного партнера Київського національного зоологічного парку вже здійснив декілька масштабних дитячих заходів, але співпраця продовжується. Чекаємо на Вас 01.09.10. з 10.00 до 17.00!

За результатами першого півріччя 2010 року беззаперечним лідером ринку морозива України визнано компанію «Рудь» - ПАТ «Житомирський маслозавод» (за матеріалами журналу «Продукты и ингредиенты» №7 2010 року).

Газета «ДЕЛО» склала «Рейтинг найдорожчих українських торгівельних марок «Всі кольори брендів».
У рейтингу брали участь виключно українські бренди національного масштабу сектора FMCG. Промислові бренди, банки, компанії сфери рітейла і послуг в рейтингу не представлені. Оцінку вартості брендів "ДЕЛО" проводила спільно з консалтинговою компанією.
Методологія: для оцінки вартості бренду застосовувалася методика дисконтованих грошових потоків, розроблена компанією Interbrand - визнаним світовим лідером в області методики оцінки бренду. Цей метод заснований на даних про прибуток компаній за 2007-2009 рік.
Повідомляємо Вам, що згідно з розрахунками вартість бренду «Рудь» складає $ 62,04 млн.
«Рейтинг найдорожчих українських торгівельних марок «Всі кольори брендів» буде опублікований у вересні в спецвипуску газети «ДЕЛО»