Все про морозиво — дітям
Майже всі компанії, що займаються виробництвом продукції, рекламують її стандартними засобами: телебачення, зовнішня реклама, промо-акції тощо. Але, тільки великі та сумлінні компанії, які турбуються про свого споживача, проводять заходи соціального спрямування.
Обсяги споживання снеків (чіпсів, горішків, сухариків тощо) дітлахами — щороку зростають. На відміну від морозива, ці продукти шкідливі для дитячого організму, через те, що містять багато штучних ароматизаторів та смакових домішок. ТМ «Рудь» вирішила впровадити соціальний проект з метою: довести своїм споживачам правдиву інформацію про чіпси та сухарики.
З 14 квітня стартує акція «Все про морозиво — дітям», яка пройде у Житомирі та Вінниці.
Учні
До початку перегляду кіносеансу, представники ТМ «Рудь» розповідатимуть дітям про користь споживання морозива та шкідливість продуктів снекової групи. Для того, щоб відрізнити наше тематичне заняття від нудних шкільних уроків та зацікавити аудиторію, процес пояснення буде візуалізовано. Протягом мінілекції дітям буде транслюватись відеоролик з кадрами виробництва холодних солодощів, інтервью дитячого лікаря та маркетолога ПАТ «Житомирський маслозавод». А потім, звісно ж, мультик «Хортон».
«Хортон» — мультик про африканського друга нашого «Пустунчика», такого ж грайливого, веселого та пустотливого. Прем’єра мультфільму «Хортон», від творців відомого «Льодовикового періоду», стала найвдалішою з початку 2008 року. З
По закінченню мультику кожний отримає маленький сувінір від ТМ «Рудь». Але це, ще не все! З 14 квітня ТМ «Рудь» розпочинає акцію, яка триватиме до першого червня на День Захисту дітей. Для участі потрібно вирізати логотипи з упаковки будь-якої продукції ТМ «Рудь» та обміняти їх на призи:
- 30 логотипів — сумочка для мобільного телефону;
- 20 логотипів — ліхтарик — брелок;
- 10 логотипів — ручка.
Обміняти логотипи можна буде 17 травня та 1 червня 2008 біля пам’ятника О. С. Пушкіна в парку ім. Ю. О. Гагарина.
Участь в акції можуть прийняти усі бажаючи.