Благотворительность — это важно
В Україні традиції в благодійництві дуже давні. Адже були меценати в Україні, які надзвичайно багато робили, — такі, як Терещенкі, Ханенки і можна сказати, що вони були прикладами для світу. Але під час Радянського Союзу всі звертали увагу тільки на державу, очікували іноді роками та десятиліттями хоча б на якусь допомогу, вважаючи, що держава має вирішувати все, що державні структури мають реалізовувати всі наші соціальні програми.
Сьогодні є благодійники, які відомі всьому світу — серед них Джордж Сорос, Білл Клінтон, Білл Гейтс. До речі Білл Гейтс надалі планує присвятити себе філантропії. Це дійсно вражаюче, коли людина, яка так багато здобула, віддала 95% свого майна у благодійний фонд, і тепер він і його дружина вирішили присвятити себе цим програмам, тому що вони знають, що вони дуже багато можуть зробити. Вони вже це зробили у бізнесі, і тепер хочуть це саме розуміння, цю саму, можна сказати, практику використовувати, щоб подолати хвороби в світі (вони використовують 80% своїх коштів на вакцинації та інші медикаменти, які зараз недоступні найбіднішим країнам, і 20% — на освіту у світі і своїй країні). Навіть в Давосі цього року говорили про благодійність. В Україні зараз всі національні торгові марки приймають активну участь в благодійному русі. Наша торгова марка також не стоїть осторонь.
ТМ «Рудь» і особисто Рудь П. В. втілили у життя багато соціальних проектів. Це допомога церквам, медичним закладам, закладам освіти, окремим громадянам. Благодійність ТМ «Рудь» і особисто Рудь П. В. була відзначена багатьма нагородами. Так, 14 квітня Житомирський обласний благодійний фонд «Зігрій любов’ю дитину» присвоїв почесне звання «Меценат Житомирщини» Петру Володимировичу. Ця висока нагорода вручається за вагомий внесок та сприяння благодійності на Житомирщині, яка спрямована на вирішення найгостріших проблем багатодітних сімей та дітей-сиріт.
Головні об’єкти благодійності для ТМ «Рудь» — це дітвора. На упаковці «100% морозива» вагою 1 кг, споживачі можуть побачити спеціальний знак благодійності. Від продажу кожного кілограму цього морозива, 5 коп йде саме на дитячу благодійність.
Вже другий місяць проходять дві великі соціальні акціі в Житомирі та Вінниці, в рамках яких діти не тільки дізнаються багато цікавого про виробництво морозива, але й отримують додаткові знання про користь продуктів харчування.
Вже кілька років поспіль співробітники ТМ «Рудь» разом з дистриб’юторськими компаніями проводять Свята морозива, які залучають дітвору до культурного та смачного проводження власного дозвілля.
14 травня цього року в Житомирі проходив турнір по футболу серед дітей-інвалідів «Спеціальної Олімпіади України». Це всеукраїнська спортивна акція, яка доводить нашому суспільству, що діти-інваліди
Багато роботи ще попереду, але діяти на благо власних споживачів — це запорука лояльності до торгової марки, до її багаторічної успішної праці, до процвітання.