До 70% российского рынка мороженого контролируется 20-ю производителями
В серпні 2006 р. агентство Discovery Research Group завершило дослідження ринку морозива в Росії.
З 2001 року темпи зростання виробництва морозива в Росії не перевищували 6%, а в останні два роки вони складали всього
В 2005 р. обсяг виробництва досяг близько 405 тис. тон, темп зростання склав 2—2,5%. За I квартал 2006 р. об'єм виробництва морозива в Росії виріс на 9,7% в порівнянні з відповідним періодом 2005 року і склав приблизно 62 тис. тонн морозива. Збільшили обсяги виробництва Північно-західний Федеральний округ (186,4%), Центрального (128,6%), Далекосхідного (102,4%). Правда, високі темпи зростання в I кварталі 2006 в окремих Федеральних округах пояснюються низькими показниками аналогічного періоду 2005 р. В 2006 р. фахівці Discovery Research Group чекають збереження темпів зростання обсягів виробництва морозива на рівні
Поставки морозива до Росії в 2004 р. здійснювалися з 15 країн, серед яких потрібно відзначити Україну. Її частка в натуральному виразі склала 29,5%, у вартісному — 21,1%, Німеччина — відповідно 24,6 і 44,9%, Франція — 22 і 18,3%. Обсяг імпорту в 2004 р. склав близько
Що стосується експорту, то в основному російське морозиво поставляють в країни СНД і в першу чергу до Казахстану, України і до Білорусі, а всього в 14 країн. Суттєві обсяги морозива експортуються до Чехії і Ізраїлю. Крім того, замовлення на виробництво морозива в Росії розміщують зарубіжні компанії.
Обсяг експортних поставок в 2004 р. майже в 3 рази перевершував обсяг імпорту і склав небагато чим більш 3,6% від загальноросійського виробництва. В 2005 р. експорт морозива збільшився в порівнянні з 2004 р. на 2 тис. т до 15,3 тис. т.
До числа лідерів російського ринку морозива відносяться компанії «Инмapкo», «Тaлoсто» («Метелиця»), «Айcбeppи», «Російський холод», Nestle, «Сніжне містечко», «АльтepВecт».
На відміну від країн Європи, де на частку декількох компаній припадає до 80% у загальному обсязі споживання, ринок морозива в Росії консолідований слабо. У країні частка семи лідерів досягає тільки 40%. Всього одна компанія має частку вище 10%, ще чотири подолали рівень в 5%. До 70% ринку контролюється 20 виробниками. 30%, які залишилися, поділені між