Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

Экспертная мысль

У 2009 році, згідно з твердженнями експертів ринку, склад гравців на ринку морозива істотно не змінився.

Якщо говорити про лідерів галузі, то в нинішньому році в їхньому списку, як, втім, і в 2008 р., перше місце займає житомирська компанія «Рудь». Зауважимо, що ще зовсім недавно пальму першості з цією компанією ділило дніпропетровське ТОВ «Ласунка». Але вже минулого року компанія «Рудь» обійшла дніпропетровчан, вийшовши за підсумками року на першу позицію, і з кожним днем все міцніше закріплює результат. Цього року експерти зазначають зменшення обсягів виробництва ПГО АППО «Ласка». Сьогодні цій компанії належить не більше 7% ринку морозива (минулого року — понад 8%). Втім, на загальному спаді галузі компанії все-таки вдається встояти на третьому щаблі. Ще меншу частку ринку утримує донецьке ЗАТ «Геркулес» (у 2008 році компанія контролювала приблизно 9% ринку).

У регіональному розрізі безумовним лідером галузі стала Житомирська область, де відчувається потужний вплив компанії «Рудь». У період з січня по вересень 2009 р. в регіоні було вироблено майже 22 тис. т солодкого холоду. В Житомирській області було вироблено морозива на 900 т більше, ніж навіть у минулому, більш вдалому для виробників морозива році. Річна динаміка зростання становила тут більше 104%.

Загалом, якщо говорити про географічні пріоритети виробництва морозива в Україні, лідерство утримують Житомирська, Дніпропетровська, Кіровоградська, Донецька та Черкаська області.

За матеріалами журналу «Продукты и ингредиенты»