Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

Корпоративная культура — еще один шаг к успеху!

Для успішної реалізації стратегічних цілей компанії дедалі більшого значення набуває розуміння менеджментом ролі корпоративної культури. Західні компанії, добираючи персонал, використовують систему SWAN: потенційний працівник має бути розумним (Smart), працелюбним (Work hard), амбіційним (Ambitious), а також приємним і чесним (Nice). Щодо українських компаній, то більшість з них обирає систему «єдиної організації», де всі працівники, виконуючи одну місію, об’єднані почуттям відповідальності за спільну справу.

Кожна компанія формує свою систему корпоративної культури, щоб насамперед досягти поставленої бізнес-мети. Ця система складається з певних цінностей і підтримується керівниками компанії. Саме тому, культура, яка формується, стає своєрідною візитною карткою компанії. У компанії корпоративна культура створює особливу внутрішню атмосферу, яка мобілізує людей на виконання вищих цілей і місії корпорації: підвищується якість та інтенсивність роботи кожного працівника, зводяться до мінімуму виробничі конфлікти. Нині, більшість керівників розглядають корпоративну культуру як потужний стратегічний інструмент, який орієнтує всі підрозділи на досягнення загальних цілей. Крім корпоративних атрибутів корпоративну культуру закріпляють порядок і традиції організації, корпоративна символіка та корпоративні заходи. Красиво виконані календарі, елементи оформлення інтер’єру зазвичай є предметом гордості працівників. Корпоративні вечірки, бізнес-тренінги, спортивні заходи зближують колег, сприяють поліпшенню внутрішнього клімату в колективі. Так, компанія Рудь приготувала цікаве святкування закінчення сезону, яке проходило в мальовничому куточку біля Житомира. Всі учасники свята приймали активну участь у конкурсах, корпоративному футболі, мали нагоду потанцювати та побачити святковий феєрверк. Особливо, слід виділити конкурс «Караоке», в якому всі учасники були поділені на дві групи і показали свої найкращі артистичні та співочі здібності. Головний приз — систему «Караоке» отримав переможець — начальник компресорного цеху Гаврилюк І. В. А про скількох талантів у компанії дізнались! Вони ще себе покажуть! Крім того, слід виділити позаконкурсні виступи Рудь П. В. та Трокоза В. М., які власним прикладом підтримали учасників конкурсу та заохотили їх до яскравих виступів у фіналі. В очікуванні корпоративних свят, нагадуємо про потребу в активізації корпоративних талантів! Ми чекаємо на Ваші виступи і будемо всіляко підтримувати їх!

Ви є частиною корпоративної культури, тобто образу, що складається з безлічі елементів — і технічних, і психологічних, покликаних ідентифікувати компанію в очах цільової аудиторії. Нашим спільним завданням є культивація корпоративних традицій, щоб бути командою № 1.