Кто останавливается в развитии — проигрывает
— Ольга Юхимівна, вже багато років поспіль компанія «Агропереробка» співпрацює з компанією «Рудь» і є одним із важливих партнерів. Розкажіть, будь-ласка, як все починалося?
— В 1999 році по запрошенню фірми «Han» (Німеччина) ми представили свій продукт для збагачення молочних продуктів та морозива на Міжнародному семінарі в м. Каховка Херсонської області. Представники німецької фірмі високо оцінили наш продукт. В першу чергу, ми представили цей продукт ПАТ «Житомирському маслозаводу» ТМ «Рудь», спеціалістами якої була оцінена висока якість. З тих часів наша співпраця триває вже 9 років.
— Хотілося б більше дізнатися про Вашу компанію. Як вона створювалася? Коли? Чия була ідея створити таке спеціалізоване підприємство?
— Підприємство ТОВ ВТП «Агропереробка» було створене 30 березня 1995 року. В 1997 році ми викупили об’єкт незавершеного будівництва, і в цьому році було введено в експлуатацію молокозавод. Коли для виготовлення йогурту ми отримали імпортні фруктові наповнювачі, я сказала: «Ми це будемо робити самі!» В 1998 році, в східній Німеччині, нами було закуплено обладнання для виготовлення фруктово-ягідних наповнювачів.
— Ольга Юхимівна, скільки працівників на Вашому підприємстві? Чим Ви керуєтеся у підборі персоналу?
— На сьогоднішній день у нас на підприємстві працює 200 чоловік, серед яких дуже сильний склад спеціалістів, які постійно працюють над вдосконаленням технологій в розробці нових видів продукції. Для цього була створена експериментальна лабораторія, в якій працівники набувають досвіду, ознайомлюються з новими технологіями, відпрацьовують нові види і вдосконалюють свої знання в цій галузі.
— Чи існують якість проблеми з кадрами? Якщо так, то як Ви вирішуєте ці питання?
— Багато проблем тільки в тому, що ми приймаємо на роботу молодь, вчимо їх, але не всім можемо дати можливість кар’єрного росту. Дуже б хотілося платити вищу заробітню зарплату.
— Які основні продукти виробництва компанії «Агропереробка»?
— Ми виробляємо до 500 видів фруктово-ягідних наповнювачів, і більше 25 видів молочної продукції. Виробляємо також топінги, призначені для оздоблення й збагачення корисних властивостей м’якого морозива, кондитерських виробів, молочних стейків і коктейлів. Вони зберігають форму візерунка, нанесеного на вироби, підкреслюють неповторний смак. В 2007 році ми відкрили сезон виробництвом нового виду продукції — сиропів в скло пляшці. Це універсальний модифікатор для приготування алкогольних та безалкогольних коктейлів, напоїв, лимонадів, молочних коктейлів, кави.
— Ми вважаємо, що в успіху продукції ТМ «Рудь», яка вже протягом багатьох років є найкращою в Україні, безперечно велика заслуга і компанії «Агропереробка», тому що Ваша продукція високої якості і дуже смачна. Як Ви дотримуєтесь стабільної якості при виробництві своєї продукції?
— Головними принципами фірми є індивідуальний підхід до кожного підприємства. Тісна співпраця з технологами, менеджерами, маркетологами. У кожного з підприємств-замовників різне обладнання. Приходиться багато часу проводити у відрядженнях, відпрацьовувати і втілювати в реальність потреби кожного замовника. Щоб продукція ТМ «Щедрик» мала стабільну якість, фізико-хімічні показники і відповідала високому рівню продукції ми використовуємо сировину найвищої якості, натуральні інгредієнти і, звичайно, відповідальне людське відношення до праці. Контроль якості продукції ведеться в акредитованій лабораторії, кожен вид продукту дегустується з випуском нової партії. Мені дуже подобається морозиво фірми «Рудь», пишаюсь нашим продуктом, який на останній виставці «Світ морозива та холоду» в Києві отримав 4 медалі. Але найважливішим є співпраця наших колективів. Я люблю спостерігати над розмовою головних технологів Ольги Павлівни з Оксаною Георгіївною, начальниками відділів Павла та Володимира, між ними існує взаєморозуміння, простий підхід, поради, адекватне реагування на проблеми. Адже, покупцеві морозива необхідно догодити, а в кожному регіоні свої смакові очікування.
— Ольга Юхимівна, звичайно, що у Вашій галузі виробництва, як і у всіх інших, існує конкуренція? Як Ви відноситися до конкуренції? Чи є вона, на Вашу думку, позитивним моментом у бізнесі?
— Ми ніколи не боялися конкуренції, оскільки саме вона є рушієм прогресу. В умовах жорсткої конкуренції на ринку ми не можемо розслаблятися. Для того, щоб забезпечити Україну і всіх наших зарубіжних партнерів таким продуктом, як фруктово-ягідний наповнювач, ми проводили навчальні семінари по виробництву наповнювачів, тому я рахую, своїх конкурентів — партнерами. Я за «здорову» конкуренцію.
— Що Ви можете сказати про сучасні тенденції на ринку морозива в Україні?
— Морозиво люблять діти, дорослі і люди похилого віку. Звичайно, нам хотілося щоб випускали більше морозива з нашими наповнювачами. Я гадаю, що майбутнє за сімейним морозивом.
— Ольга Юхимівна, які Ваші найближчі плани на майбутнє?
— В цьому році ми хочемо завершити реконструкцію цеху, відкрити новий бокс асептичного розливу. «Хто зупиняється в розвитку — програє», — з нами час. Наша продукція відома споживачам в Україні, Росії, Молдові, Білорусі, Єгипті. Про нашу якість свідчать численні нагороди виставок, медалі і відзнаки конкурсів в Києві, Москві, Одесі, Дніпропетровську і т. д. Мета виробництва під торговою маркою «Щедрик» — збереження найкращих традицій українського виробника.
— І на останок, щоб Ви хотіли усім побажати?
— Я хочу щоб морозиво № 1 торгової марки «Рудь» ще довго було першим, і, щоб ми були разом.
Напередодні Пасхальних свят хочу привітати всіх з Воскресінням Христовим! Побажати мудрості, здоров’я, терпіння і злагоди, щирості, щастя і благополуччя в ваших оселях і довгої співпраці. Христос Воскрес!