«Рудь» хочет упрочниться на рынке мороженого
Компанія «Рудь» (ПАТ «Житомирський маслозавод») хоче збільшити обсяги реалізації морозива від 20 тис. тон в рік, зайнявши до 15% українського ринку. Про це повідомив президент компанії Петро Рудь.
За даними ЛІГАБізнесІнформ, Петро Рудь пояснив, що подібне збільшення обсягів реалізації стане можливим за рахунок удосконалення системи збуду, а токож завдяки запровадженню нових технологій. За підсумками 2006 року доля компанії «Рудь» на вітчизняному ринку морозива оцінювалася в
«Житомирський маслозавод» спеціалізується у виробництві морозива, а також вершкового масла, сухого знежиреного молока та ін. Дилерська мережа з реалізації продукції створена на території України, Чехії, Югославії, Молдови та Ізраїлю. Морозиво також поставляється в США, а сухе знежирене молоко експортуєтсья у Великобританію, Німеччину, Японію, Ізраїль, Голландію, Чехію та інші країни світу.
В середині 2006 року, лідерами українського ринку морозива були ТОВ «Ласунка» (Дніпрпетровськ), фірма «Ласка» (Кіровоград), ПАТ «Житомирський маслозавод» (ТМ «Рудь»), ТОВ «Троянда», ПАТ «Луганськхолод» та ЗАТ «Геркулес» (Донецьк).
Джерело: ЛІГАБізнесІнформ