Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

«Рудь» хочет упрочниться на рынке мороженого

Компанія «Рудь» (ПАТ «Житомирський маслозавод») хоче збільшити обсяги реалізації морозива від 20 тис. тон в рік, зайнявши до 15% українського ринку. Про це повідомив президент компанії Петро Рудь.

За даними ЛІГАБізнесІнформ, Петро Рудь пояснив, що подібне збільшення обсягів реалізації стане можливим за рахунок удосконалення системи збуду, а токож завдяки запровадженню нових технологій. За підсумками 2006 року доля компанії «Рудь» на вітчизняному ринку морозива оцінювалася в 12—13%.

«Житомирський маслозавод» спеціалізується у виробництві морозива, а також вершкового масла, сухого знежиреного молока та ін. Дилерська мережа з реалізації продукції створена на території України, Чехії, Югославії, Молдови та Ізраїлю. Морозиво також поставляється в США, а сухе знежирене молоко експортуєтсья у Великобританію, Німеччину, Японію, Ізраїль, Голландію, Чехію та інші країни світу.

В середині 2006 року, лідерами українського ринку морозива були ТОВ «Ласунка» (Дніпрпетровськ), фірма «Ласка» (Кіровоград), ПАТ «Житомирський маслозавод» (ТМ «Рудь»), ТОВ «Троянда», ПАТ «Луганськхолод» та ЗАТ «Геркулес» (Донецьк).

Джерело: ЛІГАБізнесІнформ