Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

Основные тенденции рынка мороженого сезона 2008 года

Кожний сезон морозива має свої особливості, які пов’язані з впливом багатьох факторів, серед яких — погода. Саме через неї початок сезону морозива 2008 року не сприяв звичному пожвавленню в попиті споживачів. Це відмітили всі виробники морозива України. Крім погодного фактору суттєвий вплив на обсяги продажу морозива мали вже звичні негативні чинники: галузева конкуренція, широкий асортимент товарів-замінників, погіршення купівельної спроможності споживачів. Відновлення звичайних для літньої пори погодних показників призвели до по­жвавлення продажів, про що свідчить статистика всіх виробників.

Що стосується складу лідерів, то тут жодних змін — основні ринкові позиції продовжують утримувати ТМ «Рудь», ТМ «Ласунка», ТМ «Геркулес», ТМ «Ажур», ТМ «Ласка», ТМ «Лімо». Кожна компанія намагається не тільки закріпити сталі ринкові позиції, але й відвоювати ринкову частку. Це здійснюється не тільки завдяки поглинанню часток невеликих виробників, але й за рахунок невикористаних ринкових можливостей лідерів. Тож, компанії намагаються вдатися до таких систем реалізації та програм маркетингових заходів, які б максимально підходили для реалізації обраної стратегії. Що стосується дистриб’юторських компаній, то вони також оптимізують свою роботу, здійснюють активний пошук нових підходів для просування продукції на висококонкурентному ринку.

2008 рік став роком введення в дію нових ДСТУ. Для тих виробників морозива, які нівелювали певні норми, загальноприйняті у виробництві задля демпінгу, це стало великою проблемою, але для великих гравців ринку, продукція яких відповідала та відповідає чинному законодавству, ця ситуація допомогла відокремитись від недобросовісних виробників.

Основною проблемою всіх виробників залишається низька культура споживання морозива. Цей продукт в багатьох українських споживачів асоціюється тільки з літнім сезоном, тож, у виробників є ще багато завдань, які необхідно виконати для подолання вищезгаданого стереотипу.

Не можна не згадати особливості осінньо-зимового сезону. Цей період є завжди нелегким для виробників морозива. Цього року макроекономічна криза додала проблем всім виробникам. Це вплинуло на зменшення купівельної спроможності споживачів, на появу додаткових проблем у співробітництві з національними та регіональними торговими мережами, на виникнення непередбачених змін у роботі підприємств.

Але не слід забувати, що будь-яка криза — це додаткове стимулювання для пошуку нових підходів до роботи, це можливість зміцнити імунітет підприємства. Кризи можуть подолати міцні підприємства, для яких післякризовий період є періодом розквіту. Це пов’язано з тим, що з’являються нові ринкові можливості після виходу з ринку гравців, які не змогли подолати кризу.