Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

«Рудь» — продуманная стратегия, конкретный результат!

«Рудь» — виважена стратегія, конкретний результат!
«Рудь» — виважена стратегія, конкретний результат!
«Рудь» — виважена стратегія, конкретний результат!
«Рудь» — виважена стратегія, конкретний результат!

Кожен сезон відрізняється від попереднього. Ринок  несе певні зміни, до яких необхідно швидко адаптовуватися. Літній сезон 2010 року був багатий на події для компанії «Рудь». Президент нашого підприємства, Петро Володи­мирович Рудь, стверджує, що результат роботи підприємства залежить від згуртованої роботи спеціалістів компанії,  наших партнерів – дистриб’юторських компаній та постачальників. Головне, щоб вся команда згуртовано працювала на єдиний результат.

Який, за Вашими оцінками, обсяг ринку морозива в Україні? В якому напрямку проходить розвиток зазначеного ринку?

В останні роки в Україні спостерігається консолідація галузі, провідні компанії нарощують потужності і сферу впливу як за рахунок встановлення нових виробничих ліній, так і купівлі діючих холодокомбінатів. Це дозволяє їм одночасно вирішити не лише питання збільшення обсягів виробництва, але й експансії у нові регіони, скорочення логістичних витрат тощо. Показники виробництва  морозива  українськими  виробниками за останні три роки зазнали певних змін: загальний обсяг виробництва морозива в цілому по галузі зменшився в 2009 році на 23, 6 тис. тон  по відношенню до  «піку» розвитку галузі  в 2007 році, коли обсяг виробництва досяг 131, 2 тис. тон. В 2009 році ринок морозива зріс до 107,6 тис. тон. Водночас, ПАТ «Житомирський маслозавод» суттєво збільшив власні обсяги виробниц-тва і є одним з не багатьох представників галузі, обсягам виробництва яких  характерна зазначена тенденція. Проведений аналіз напрямків та перспектив подальшого розвитку українського ринку морозива дозволяє зробити висновок, що ця ринкова ніша  при  впровадженні адекватних стратегічних заходів може стати однією з  найбільш перспек­тивних у харчовій і переробній промисловості.

Також хочу зазначити, що крім лідерських позицій на ринку морозива, ми входимо до п’ятірки основних гравців ринку фасованого вершкового масла. Наша кисломолочна продукція є беззаперечним лідером з продажів в Житомирській області. До того ж, постійно збільшуються й обсяги реалізації інших асортиментних груп ТМ «Рудь».

Компанія «Рудь» постійно збільшує обсяги  реалізації продукції, в торгових  точках  споживачі бачать нові види продукції, які випускаються під ТМ «Рудь». Розкажіть, які з новинок, на Вашу думку, стали «хітами продажу» цього року?

Кожного нового сезону  наші споживачі очікують на новинки морозива та інших продуктів. Цього року спеціалісти компанії запропонували споживачам широкий асортимент новинок морозива. Хотілося б зазначити, що всі новинки морозива цього року «прижились» на ринку. Це прекрасний  результат всієї нашої команди! Наприклад, ріжок «Тоффі» став  лідером продажу цього року,– приємно було бачити   справжній «бум» серед українських споживачів стосовно цього продукту. Даю позитивну оцінку й іншим новинкам морозива цього сезону: обсяги продажу доводять, що наші спеціалісти правильно обрали смаки та стратегію просування нових продуктів. Особливу увагу ми приділили просуванню морозива «Пломбір №1».

Слід зазначити, що середній українець споживає трохи більше 2,5 кг морозива на рік, а американець більше 17 кг!  Ми багато працюємо над  розвитком культури споживання морозива. Головне для нас у будь-які часи – якість нашої продукції; на нашій упаковці зазначені всі інгредієнти, використані у виробництві продукції. Кожен споживач може безкоштовно зателефонувати  на гарячу лінію, вказану на продукті та отримати відповідь щодо його складу.

Кожна успішна компанія має певну стратегію розвитку. Розкажіть про Ваші плани, можна очікувати на  розширення виробництва?

Планів  у нас дуже багато, це дійсно так. Саме зараз фахівці підприємства  обирають нову технологічну лінію, яка  буде введена в експлуатацію найближчим часом,  тож  нові працівники нам дійсно будуть потрібні. Хочу зазначити, що наші фахівці мають змогу постійно підвищувати свою кваліфікацію на тренінгах, бізнес-семінарах та галузевих конференціях. На засіданнях обласної ради я, як депутат, завжди підтримую заходи, що сприяють створенню нових робочих місць в Житомирській області. Адже нові робочі місця – це соціально-економічний розвиток регіону, розвиток ринкової інфраструктури.

Цікаво, яке морозиво найбільше до вподоби Вам особисто? Адже Ви є керівником найбільшого підприємства-виробника морозива в Україні  і обізнані з усіма тонкощами його виробництва.

Наш асортимент морозива настільки широкий, що дозволяє задовольняти вибагливі запити покупців нашої продукції. Я з дитинства дуже люблю морозиво і завжди куштую всі новинки, які виходять на ринок. Це стосується не тільки морозива, але й інших видів продукції компанії. Що ж стосується морозива, то моїм улюбленим є «Пломбір №1».

Міцний колективний дух — це запорука майбутніх успіхів кожної компанії. Скажіть, будь ласка, як Вам вдається згуртовувати колектив, щоб досягати таких результатів?

На підприємстві створені відповідні умови для своїх працівників: у всіх відділах та підрозділах підприємства зроблені сучасні ремонти, працюють кондиціонери, удосконалена та комп’ютеризована система обробки та збереження даних, усі мають доступ до кришталево чистої води, яка проходить очистку та фільтрується безпосередньо на заводі, працює їдальня де смачні страви за демократичними цінами. В компанії ведеться робота за здоровий спосіб життя, адже міцне здоров’я – це фундамент усіх життєвих перемог! Вже кілька років поспіль  представники колективу, які показують гарні результати своєї роботи, отримують безкоштовні путівки на відпочинок до найкращих курортів Туреччини.

Особисто я завжди ставився, ставлюсь і буду ставитися з повагою до всіх працюючих, не зважаючи на те, ким людина працює: топ-менеджером або просто робітником. Потрібно цінувати в людях прагнення до самореалізації, розвитку, помічати їх компетентність і порядність у роботі, поважати людей як фахівців і особистостей. Проблеми існують завжди, головне їх вчасно виявляти та долати. Це вміння стане у нагоді в сучасних умовах. Головне пам’ятати, що ми одна команда, одна сім’я, яка може долати труднощі та одержувати відмінні результати. Я вважаю, що немає нічого неможливого, головне — ставити цілі і досягати їх разом з командою!

Цікаво, Ви як керівник підприємства, що має національний статус, депутат Житомирської обласної ради маєте  вільний час для хобі? Чим Ви захоплюєтесь?

Маю обмаль часу, але іноді знаходжу хвилинку щоб зайнятись спортом: плавання, велосипед, лижі дозволяють мені не тільки бути в формі, але й підтримувати  бойовий дух. Крім того, намагаюсь хоч періодично  виходити на лісову прогулянку і раджу усім це робити.

Дуже люблю  проводити  вільний час зі своїми онучками – Настею та Софією – це стільки позитиву, енергії та любові, що важко навіть описати. Діти та онуки – це стимул для подальших звершень кожної людини, це можливість відкриття нового  у власній душі.