Житомирський маслозавод здобув друге місце у національному конкурсі «Благодійна Україна»
2 березня у Києві відбулося нагородження найактивніших благодійників країни. До їхнього числа увійшло і Публічне акціонерне товариство «Житомирський маслозавод», посівши друге місце у номінації «Компанія — великий бізнес».
Загалом на конкурсі «Благодійна Україна» було представлено понад 300 доброчинних проектів. Взяти участь могли як великі компанії, так і громадські організації, представники медіа та фізичні особи, що протягом 2014 року спрямовували свою активну діяльність на вирішення актуальних суспільних проблем у державі.
Після перемоги на регіональному етапі конкурсу – «Благодійна Житомирщина», ми раді отримати визнання і на загальнонаціональному рівні. Віримо, що соціально-орієнтована діяльність великого бізнесу сприятиме процвітанню нашої країни.