ТМ «Рудь» провела дегустацію морозива
Компанія «Рудь» провела дегустацію морозива, завданням якої стояла порівняльна оцінка морозива різних торгових марок.
Дегустація проходила в 2 етапи групами учасників різного віку: 17-30 і 31-60 років.
У першому етапі порівнювалася морозиво пломбірної групи (при виробництві якого використовуються лише молочні жири ), у другому – морозиво з комбінованим сировинним складом 6 різних торгових марок.
Для об'єктивності результатів назви торгових марок морозива, що куштувалось, не розголошувалися. Оцінки виставлялися морозиву за кількома критеріями: смак, колір, запах, консистенція і загальна оцінка.
Щоб смаки не «перемішувалися», дегустаторам пропонували теплий чай без цукру.
0
0
0
0