Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

Морозиво по-американськи

Фірмова точка морозива «Häagen Dazs» у фаст фуді «Бюрг Кинг»
— Хочеш морозива?
— Тобі сюди!
Морозиво ось таких форм і розмірів із задоволенням поїдають акули імперіалізму
Автофургони з мороженим в Нью Йорку так само запитані, як і десятки років тому
Морозиво зовні і всередині
Морозильний кіоск. Вигляд збоку

Необхідно визнати, що морозиво в США — культовий продукт. Виробники снеків і цукерок знаходяться в тіні цієї індустрії холоду.

Липень в США — загальнонаціональний місяць мороженого, а третя неділя липня — загальнонаціональний День мороженого. Це свято було встановлено в 1984 році президентом Рональдом Рейганом. Настільки високих почестей були удостоєні ласощі, які люблять 90% населення країни.

Минулого року автор даного матеріалу прожив у друзів в типовій американській сім'ї в місті Сіетл 3 тижні.

Практично кожний вечір після вечері з морозилки діставалося «відро» морозива (сімейна упаковка) і смакувалося всією сім'єю за прогляданням мильної опери.

Цього року «містом-зупинкою» був вибраний Нью Йорк. Як мовиться: «Нью Йорк — місто контрастів». І одного тижня було достатньо щоб зрозуміти, що морозиво в Нью Йорку так само улюблене як і в Сіетл. Але любов ця особлива!

Популярність «імпульсної» упаковки викликана тим, що туристи з різних країн вживають морозиво в невеликих порціях.

Приємно здивував той факт, що в місті дотепер присутні автолавки з морозивом. Виявляється вони залишилися дотепер запитані. Крім того, вони ще знаходяться у хорошому стані.

Також досить часто можна побачити на вулиці холодильні скрині, точь в точь як у нас. Особливі багато холодильних скринь в парках відпочинку. Асортимент представлений в скрині можна оцінити по фотографіях.

В рейтингу популярності (серед кафе — морожених) на першому місці стоять італійські морозивники. Їх морозиво дорожче американського, але по визнанню корінних жителів Нью Йорка і смачніше. На другому місці по популярності коштує американське морозиво і воно ж на першому місці з продажу.

В кафе середнього рівня я спробував три види італійського мороженого (Тортуфо, Спумоні, Тортоні). Порція в 100—120 мл. коштує — 3.25 USD + податок 7% + чайові 20% (це типові чайові в Нью Йорку). РАЗОМ: 4,2 USD за порцію морозива в кафе. Морозиво смачне, хоча Тортуфо ТМ «Рудь», на мою думку, має тонший смак.

А найдешевше морожене у Макдоналдсі. Рожок коштує з податками рівно 1 USD.

Хотілося б наголосити на мережах швидкого харчування «Pinkberry» які, присутні тільки в США і Канаді. Як основну лінійку пропонують відвідувачам заморожені йогурти. Судячи з того, що тільки в Нью Йорку їх налічується 12, можна говорити про їх популярність. Досить часто, корінні жителі Нью Йорка обідають або вечеряють йогуртами. Основна перевага йогуртів Pinkberry — легкість, якість, натуральність, доступність індивідуальної компоновки.

Сподіваюся скоро і ми зможемо балувати себе такими йогуртами. Вгадайте, хто на Україні буде випускати кращий заморожений йогурт?

Спеціально для компанії «Рудь»
Сергій Козлов
творчий директор
РІА «Рекламне Джерело»

 

Поточний рейтинг: 3,91 з 5
  (Кількість голосів: 260)