Эксперты о состоянии рынка мороженого Украины*
За результатами роботи у 2009 р., компанія «Рудь» — ПАТ «Житомирський маслозавод» утримує позицію лідера на ринку морозива України.
Такого результату вдалося досягнути завдяки рівню підготовки всіх служб підприємства до сезону. Великий внесок в отриманому результаті належить команді дистриб’юторів ТМ «Рудь» та спеціалістам відділу продаж: завдяки їхнім спільним зусиллям та винахідливості вдалося забезпечити присутність морозива ТМ «Рудь» в максимальній кількості торгових точок.
Ще яскравіше цей результат виглядає на фоні дворічного спаду обсягів реалізації морозива в Україні. Так, у 2007 р. морозива було вироблено 131,2 тис. т, у 2008 р. був зафіксований спад виробництва, його обсяг склав 124,0 тис. т, за результатами 2009 р. цей показник склав 107,5 тис. т, що становить 86,7% відносно обсягу ринку 2008 р. та 81,9% відносно 2007 р.
Не дивлячись на ці складні макроекономічні умови, компанія «Рудь» — ПАТ «Житомирський маслозавод» демонструвала постійне зростання обсягів продажів. Так, у 2007 р. обсяг продажів морозива ТМ «Рудь» становив 19,90 тис. т, у 2008 р. — 20,40 тис. т, а у 2009 р. він сягнув 21,4 тис. т, що становить майже 20% від загального обсягу реалізованого морозива в Україні (структура ринку морозива 2009 р. наведена на діаграмі).
В регіональному розрізі безумовним лідером галузі стала Житомирська область, де відчувається могутній вплив компанії «Рудь». В 2009 р. в регіоні було вироблено 23 659 тис. т, левову частину яких забезпечила компанія «Рудь». Слід зазначити, що область виробила морозива практично на 1780 т більше, ніж навіть у минулому, більш вдалому для виробників морозива році, що є прямою заслугою компанії «Рудь». Річна динаміка зростання склала тут більш 108%.
Позитивна річна динаміка була зафіксована ще в трьох, окрім Житомирської, областях України: Черкаській, Тернопільській і Київській.
Експерти зазначають, що ринкова ситуація сприятиме подальшій консолідації ринку і вимагатиме нових підходів у формуванні генеральних стратегій виробників.
* За матеріалами журналу «Продукты и ингредиенты» № 3 (67) березень 2010