Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

Эксперты о состоянии рынка мороженого Украины*

Експерти про стан ринку морозива України
Експерти про стан ринку морозива України

За результатами роботи у 2009 р., компанія «Рудь» — ПАТ «Житомирський маслозавод» утримує позицію лідера на ринку морозива України.

Такого результату вдалося досягнути завдяки рівню підготовки всіх служб підприємства до сезону. Великий внесок в отриманому результаті належить команді дистриб’юторів ТМ «Рудь» та спеціалістам відділу продаж: завдяки їхнім спільним зусиллям та винахідливості вдалося забезпечити присутність морозива ТМ «Рудь» в максимальній кількості торгових точок.

Ще яскравіше цей результат виглядає на фоні дворічного спаду обсягів реалізації морозива в Україні. Так, у 2007 р. морозива було вироблено 131,2 тис. т, у 2008 р. був зафіксований спад виробництва, його обсяг склав 124,0 тис. т, за результатами 2009 р. цей показник склав 107,5 тис. т, що становить 86,7% відносно обсягу ринку 2008 р. та 81,9% відносно 2007 р.

Не дивлячись на ці складні макроекономічні умови, компанія «Рудь» — ПАТ «Житомирський маслозавод» демонструвала постійне зростання обсягів продажів. Так, у 2007 р. обсяг продажів морозива ТМ «Рудь» становив 19,90 тис. т, у 2008 р. — 20,40 тис. т, а у 2009 р. він сягнув 21,4 тис. т, що становить майже 20% від загального обсягу реалізованого морозива в Україні (структура ринку морозива 2009 р. наведена на діаграмі).

В регіональному розрізі безумовним лідером галузі стала Житомирська область, де відчувається могутній вплив компанії «Рудь». В 2009 р. в регіоні було вироблено 23 659 тис. т, левову частину яких забезпечила компанія «Рудь». Слід зазначити, що область виробила морозива практично на 1780 т більше, ніж навіть у минулому, більш вдалому для виробників морозива році, що є прямою заслугою компанії «Рудь». Річна динаміка зростання склала тут більш 108%.

Позитивна річна динаміка була зафіксована ще в трьох, окрім Жи­то­мирської, областях України: Чер­каській, Тернопільській і Київській. 

Експерти зазначають, що ринкова ситуація сприятиме подальшій консолідації ринку і вимагатиме нових підходів у формуванні генеральних стратегій виробників.

* За матеріалами журналу «Продукты и ингредиенты» № 3 (67) березень 2010