Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

Сотрудничество ТМ «Рудь» и Киевского национального зоопарка

Підтримка соціальних проектів, спрямованих на підвищення лояльності наших споживачів, є одним з напрямів спонсорської діяльності компанії «Рудь». Особлива увага приділяється проектам, які реалізовуються в місцях масового відвідування людей для оптимального представлення продукції. Це дає можливість супроводжувати споживача у місцях відпочинку. Як правило, це окремі зони відвідування або відпочинку: Массандровський пляж (м. Ялта), парк розваг та відпочинку «Городок» (м. Донецьк) та ін. — це партнери ТМ «Рудь», з якими ми вже не один рік успішно співпрацюємо. Цього року до списку долучився найбільший зоопарк України — Київський національний зоологічний парк.

Київський зоологічний парк — це унікальний об’єкт, який було створено за ініціативою професорів Університету Святого Володимира та Політехнічного інституту, викладачів гімназій, лікарів, громадських діячів і взагалі любителів живої природи, які були членами Київського товариства любителів природи.

Офіційним часом заснування зоопарку і початком його діяльності є 21 березня 1909 року, саме в цей день він отримав територію для розміщення в ботанічному саду Університету Св. Володимира та дозвіл збирати гроші на утримання звірів.

Від перших днів свого існування зоопарк утримувався за благодійні кошти від приватних осіб і меценатів. Колекція поповнювалася здебільшого за рахунок диких тварин, від яких відмовлялись власники. Слід зазначити, що серед меценатів були відомий підприємець О. Терещенко, власник заповідника Асканія-Нова Ф. Фальц-Фейн, архітектор В. Городецький, художник С. Святославський, графиня М. Броцька та цар Микола ІІ.

Зоопарк має славну та багату на події історію, водночас зараз інтенсифікується екскурсійний рух, створюються нові програми для відпочинку наймолодших відвідувачів, без яких сучасний зоопарк неможливо уявити. Адже багато киян відвідує зоопарк як зону відпочинку з дітьми. Житомирський маслозавод виступив з ініціативою саме у дитячій зоні відпочинку Київського зоологічного парку розбудувати дитячий корпоративний майданчик, для якого відведено ділянку 400 м2 неподалік від відомого «Острова звірів».

ТМ «Рудь» має ексклюзивне право на розміщення торговельного обладнання для реалізації морозива та проведення корпоративних свят на території зоопарку.

Слід зазначити, що ПАТ «Жито­мирський маслозавод» надано статус Офіційного партнера Київського національного зоологічного парку відповідно до програми розвитку Київського національного зоологічного парку на 2010 рік, яка нещодавно була затверджена Київською міською радою.

Відкриття розважального майданчика від ТМ «Рудь» планується 1 червня в рамках святкування відкриття нового, 101-го сезону роботи Київського національного зоологічного парку. Запрошуємо!