Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

Главное - командный дух!

Кожен рік — це нові надії та проекти, це рух вперед. Сьогодні компанія «Рудь» активно працює для здійснення комплексної підготовки до нового сезону — 2010 року. Президент нашого підприємства Петро Володимирович Рудь стверджує, що якісна підготовка всіх служб, пропозиції нових ідей є основою для подальшого розвитку.

  • Петро Володимирович, Ви є Президентом компанії «Рудь», лідера ринку морозива в Україні, яке Ваше бачення майбутнього ринку морозива?
  • Думаю, що 2010 рік стане ро­­ком подальшої консолідації ринку. Невеликі компанії продовжать згортати виробництво, а великі гравці розроблятимуть стратегії подальшого розвитку. Необхідно підвищити культуру споживання морозива, відтіснити товари-замінники, адже для покупця зараз існує багато альтернатив для здійснення покупки. Одним з найвагоміших показників нашої діяльності є те, що, діючи наполегливо та цілеспрямовано, злагоджена команда працівників Компанії виконала основне поставлене завдання — реалізувати більше 21-ї тис. тонн морозива. Ми єдині в галузі демонструємо позитивну динаміку за обсягами продажів морозива, і це на фоні майже 20% галузевого спаду. Хочу підкреслити, що такі вагомі результати досягнуто згуртованим колективом нашої Компанії всупереч тому, що половина всіх підприємств молочної галузі в Україні є збитковими і ледве виживають.
  • Петро Володимирович, в 2009 році багато підприємств згорнули соціальні програми, яка Ваша думка з цього приводу?
  • Вважаю це неприпустимим, адже люди — це головний актив бізнесу, це його рушійна сила. Цього року фонд заробітної плати підприємства збільшився майже на 5,5 відсотків, середньомісячна заробітна плата штатних працівників виросла на 16 відсотків. Для того, щоб це відбувалося, на підприємстві про­довжувала діяти ціла система заходів матеріального стимулювання співробітників. В поточному році на такі стимулюючі цілі було направлено майже 4 млн. грн. Постійно здійснюються також заходи з покращення умов праці та побуту працівників (проводиться ремонт та реконструкція виробничих і службових приміщень, місць відпочинку, за необхідності закуповується комп’ютерна техніка, інструменти і матеріали для роботи). Наші співробітники та їх діти отримали можливість зміцнити своє здоров’я в санаторно-курортних та інших оздоровчих закладах, ряд працівників відпочили за кордоном — в Туреччині.
  • Петро Володимирович, зараз неможливо розвивати бізнес без інноваційних підходів. Які заходи здійснюються в цьому напрямі?
  • Інновації — це наша конкурентна перевага, без якої в сучасних умовах ринку навіть існувати неможливо, а розвиватись і поготів. Наші інновації стосуються самого продукту, процесу виробництва та його реалізації. Ми постійно вивчаємо досвід успішних компаній, думаємо, яким чином використати його так, щоб застосувати найкращі надбання та одночасно зберегти власні виробничі та збутові традиції. У нас працюють справжні професіонали: висококваліфіковані технологи, маркетологи, регіональні менеджери, які знаються на інноваціях та у тісній співпраці між собою генерують і втілюють у життя оригінальні ідеї. При цьому вони постійно досліджують український і закордонний ринок, проводять дегустації, експериментують, — все це здійснюється для розвитку підприємства, для збереження статусу «Морозива № 1» на ринку. В цьому році ми розпочали новий проект — заморожені картопляні вироби. Вважаю, що за ними велике майбутнє!
  • Скажіть, будь ласка, як Вам вдається згуртовувати колектив для реалізації проектів підприємства?
  • Я завжди ставився, ставлюсь і буду ставитися з повагою до всіх працюючих, не зважаючи на те, ким ця людина працює: топ-менеджером або просто робітником. Потрібно цінувати в людях прагнення до самореалізації, розвитку, помічати їх компетентність і порядність у роботі, поважати людей як фахівців і особистостей. Проблеми існують завжди, головне — вчасно їх виявляти та долати. Я вважаю, що немає нічого неможливого, головне — ставити цілі і досягати їх разом з командою!
  • Сучасна дистрибуція — це міцні партнерські стосунки, які дозволяють розвиватися як виробнику, так і компаніям, які продають і просувають продукцію на ринках. Як Ви оцінюєте роботу партнерів у 2009 році?
  • Наші дистриб’ютори мають неоціненний досвід в просуванні продукції на ринку з жорсткою конкуренцією. Наш партнерський колектив — це команда однодумців, які відгукуються на наші пропозиції, з якими ми здійснюємо спільні проекти. Хочу подякувати усім дистриб’юторам — всі результативно спрацювали. Головне, що ми всі розуміємо, що тільки разом можемо подолати як ринкові негаразди, так і конкурентів.

Бажаю всім нам взаєморозуміння та процвітання, а кожному особисто і Вашим близьким — міцного здоров’я, людського щастя та благополуччя в новому році! Віри нам всім, надії та любові в новому році! Хай ангели Різдва Христового бережуть всіх нас!