Главное — иметь цель и идти к ней!
Вже багато років поспіль компанія Володимира Григоровича Дячуна є не лише одним з лідерів продажу продукції компанії Рудь, але й прикладом для багатьох, як грамотно, культурно, перспективно вести бізнес. Говорити про Володимира Григоровича і його компанію можна багато, але ми вирішили поспілкуватися безпосередньо з ним.
Генеральний директор — Дячун Володимир Григорович
— Володимире Григоровичу, що Ви можете сказати про сьогоднішні тенденції на ринку морозива?
— Ринок морозива знаходиться на стадії посилення консолідації. В перспективі ринок буде поділено між 5—6 великими виробниками. Вже зараз, з великою долею ймовірності, можна назвати цих виробників. Їх обсяги ростуть з року в рік, але це відбувається більшою мірою за рахунок перерозподілу ринку. Викликає занепокоєння те, що немає тенденцій до збільшення споживання продукту. Над цим варто замислитись і дистрибуторам і, в першу чергу, виробникам.
— А що Ви можете виділити в цьому сезоні?
— Дійсно сезон видався успішним. Перш за все завдяки дуже сприйнятним погоднім умовам. Варто відзначити добру підготовку до сезону і нашої компанії, і компанії «Рудь». Труднощі звісно виникали, але в цілому сезон можна визнати вдалим.
— Володимире Григоровичу, багато років поспіль Ви є найкращим дистриб’ютором. Скажіть, у чому секрет Вашого успіху?
— Наша компанія завжди працює на випередження. Ми намагаємось дивитись в майбутнє на кілька кроків вперед. Це стосується і системи роботи, і методів її впровадження, і технічного оснащення.
Значним поштовхом до покращення якісних показників в роботі стало своєчасне зменшення дистрибуторського портфеля торгових марок, розуміння принципів та впровадження системи фірмової торгівлі.
— Як складається ситуація з кадрами в Вашій компанії? Якими принципами Ви керуєтесь у підборі команди?
— Це має бути поєднання суто професійних якостей, загальнолюдських якостей та відповідного відношення до роботи та компанії вцілому.
— А стосовно мотивації? Що ви вважаєте визначальним в заохоченні персоналу?
— В нашому нестабільному житті багато важить стабільність компанії в усіх відношеннях та оцінка роботи працівників топ-менеджмента компанії.
— Як і в будь-якій справі форс-мажори в бізнесі не обминути. Як Ви справляєтесь з труднощами? Як вирішуєте виникаючі проблеми?
— Головне мати мету і до неї йти. Проблеми дійсно інколи виникають. Але їх немає лише в тих, хто не працює.
— Володимире Григоровичу, яке Ваше відношення до «здорової» конкуренції?
— Відношення дійсно позитивне. Я свідомо розумію, що здорова конкуренція — це шлях до розвитку.
— І на останок, Володимире Григоровичу, які Ваші подальші плани розвитку?
— Наша праця спрямована на покращення власних показників та досягнень. Ми намагаємось віднайти формулу максимально якісного донесення ідеї продукту та доставки продукції від виробника до споживача. І однією з основних задач нашої компанії є покращення ефективності роботи системи «продаж з полки».
Директор з продажу та маркетингу — Іщенко Сергій Васильович
— Сергію, як давно Ви працюєте в компанії? З якої посади починали і як просувалася Ваша кар’єра?
— В компанії працюю вже майже три роки. Приємно те, що мій власний розвиток співпадає з тенденціями розвитку нашої компанії. Починав я працювати з посади менеджера по рекламі, потім працював начальником відділу маркетингу і вже близько восьми місяців працюю на даній посаді. Наша компанія, як власне і я, бачить своєю метою досягнення високих цілей, тому працювати цікаво і робота приносить задоволення.
— Які складові Вашого особистого успіху?
— Я намагаюсь постійно працювати над собою, розвивати свої навики. Звісно не забуваючи і про відпочинок.
— Якими цінностями Ви керуєтеся в роботі?
— В роботі я ціную професіоналізм, відповідальне ставлення до роботи. Ці якості мають тісно поєднуватись з творчим підходом до всього, що робиш. В нашій роботі це дуже важливо.
— Сергію, компанія, в якій Ви працюєте вже багато років поспіль є лідером на своєму ринку. Скажіть, які, на Ваш погляд, головні складові успіху компанії?
— Взагалі в основі всіх бізнес-процесів мають бути маркетингові стратегії. Наша компанія намагається бути лідером в усьому. Ми розуміємо велике значення маркетингу в нашій роботі. Мы йдемо в ногу з часом по впровадженню нових ідей та методів роботи.
— Скільки чоловік працюють під Вашим керівництвом? По яким принципам Ви підбирали собі команду?
— Під моїм керівництвом відділи маркетингу та менеджменту, і, зараз, — це 20 чоловік. Кожний керівник намагається створити команду однодумців, які сповідують цінності, що є основними в його розумінні. На мою думку нам це вдається.
— Які є труднощі у роботі? Як Ви їх вирішуєте?
— Труднощі іноді виникають, як і в будь-якої компанії. Головне — в нас є мета, і ми знаємо, як її досягти. А труднощі нас лише роблять міцнішими та згуртованішими.
— Сергію, які Ваші плани на майбутнє?
— Попереду нові цілі, нові досягнення і нові перемоги.
— І на останок, щоб Ви хотіли усім побажати?
— Варто ніколи не втрачати смак життя. Робота займає значну частину нашого часу, тому це твердження в повній мірі можна сказати і про роботу.
Живіть з насолодою від того, що ви робите, і, хай Вам щастить!