Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

Главное — обдуманная стратегия!

Президент компанії
Петро Володимирович Рудь

Кожен рік несе певні зміни, до яких необхідно швидко адаптуватись. 2008 рік був багатий на події, головною з яких стала світова криза. Багато українських підприємств відчули справжню скруту, тож головною метою є відпрацювання антикризових заходів, які б дозволили пережити макроекономічні негаразди, та підготовка до нового етапу розвитку. Адже кризи мають циклічну природу.

Президент нашого підприємства, Петро Володи­мирович Рудь, стверджує, що криза — це привід для оптимізації, для пропозиції нових ідей, які дозволять пережити нелегкі часи та стануть базою для подальшого розвитку. Головне, щоб вся команда згуртовано працювала на єдиний результат.

— Петро Володимирович, Ви є Президентом компанії «Рудь», лідера ринку морозива в Україні, яке Ваше бачення майбутнього ринку морозива?

— Думаю, що 2009 рік стане роком подальшої консолідації ринку. Всім лідерам галузі доведеться вжити антикризових заходів для зміцнення своїх ринкових позицій. Невеликі компанії будуть згортати виробництво, а великі гравці розроблятимуть стратегії подальшого розвитку. Головною зараз є потреба в покращенні культури споживання морозива, якою повинні опікуватись всі гравці ринку, адже для покупця зараз існує стільки альтернатив, що треба боротися за утримання споживача саме на такому продукті як морозиво. Виробники товарів-заміннників і в докризовий період вели себе агресивно, а в період «боротьби за гаманець покупця» ситуація стане ще жорсткішою. Виробники морозива разом з дистриб’юторами ведуть постійну боротьбу за покупця, і вона буде ставати ще більш запеклою. Але ми звикли боротись та перемагати!

Також 2009 рік покаже результати введення в дію нових ДСТУ. Їх впровадження допомогло відокремити недобросовісних виробників від тих, хто ставить якість на перший план. На жаль, в галузі тільки наше підприємство та кілька інших виробників працюють відповідно до їх вимог.

— Які зміни мали місце у внутрішньому середовищі підприємства?

— Ми постійно працюємо над розвитком виробництва. Це стосується як технічної, так і технологічної сфер. 2008 рік став роком широкомасштабної перебудови та переоснащення виробництва, будівництва нових складських приміщень. Справді, цей рік видався «конструкторсько-будівельним»: це й монтаж та введення в експлуатацію нових, більш потужних ліній, реконструкція і побудова нових складських, побутових та цехових приміщень, а також постійне вдосконалення існуючої техніки.

Оновлення виробничих потужностей та робота з персоналом дозволяють досягати поставлених цілей навіть в критичних умовах. Наші люди вміють працювати, а головне, вони удосконалюються в своїх робочих навичках.

Основним сьогодні є збереження тих здобутків, які вже отримані, та згуртування команди. Не хочу повторюватись, але скажу: люди — це головний актив бізнесу, це його рушійна сила.

— Петро Володимирович, в такий час неможливо без інноваційних підходів у веденні бізнесу. Які заходи здійснюються в цьому напрямі?

— Інновації — це наша конкурентна перевага, без якої в сучасних умовах ринку навіть існувати неможливо, а розвиватись і поготів. Наші інновації стосуються самого продукту, процесу виробництва та його реалізації. Ми постійно вивчаємо досвід успішних компаній, думаємо, яким чином використати його так, щоб застосувати найкращі надбання та одночасно зберегти власні виробничі та збутові традиції. У нас працюють справжні професіонали: висококваліфіковані технологи, маркетологи, менеджери, які знаються на інноваціях та у тісній співпраці між собою генерують і втілюють у життя оригінальні ідеї. При цьому вони постійно досліджують український і закордонний ринок, проводять дегустації, експериментують, — все це здійснюється для розвитку підприємства, для збереження статусу № 1 на ринку.

Особлива подяка нашим партнерам, які завжди відгукуються на наші пропозиції, з якими ми здійснюємо спільні проекти.

На міжнародній виставці
«Світ морозива та холоду 2008»

— Багато виробників морозива дедалі заглиблюються у диверсифікацію бізнесу, вважаючи її виходом із складної ситуації на ринку морозива, яка обумовлена як ринковими чинниками, так і сезонністю. Як Ви ставитесь до диверсифікації?

— Ця світова практика є цілком доцільною для виробників морозива. Наша торгова марка у своєму бізнес-портфелі має не тільки морозиво, але й СЗМ, масло, заморожені овочі, глазуровані сирки, кисломолочну продукцію.

Ринок овочевої заморозки тільки розвивається, у нього велике майбутнє, але також є велика кількість проблем, які нам слід подолати. Перша з них — це культура споживання данних продуктів, яку ще потрібно виховувати. Цього року наші спеціалісти розробили рецептурник, який зробить свій внесок у виховання культури споживання заморожених овочів та фруктів.

Знаємо, що всі наші партнери розглядають заморожені овочі та суміші як стратегічний продукт, який збільшить їх прибутки та допоможе справлятися з сезонністю у продажах. Тож, і надалі будемо розвиватись в цьому напрямі.

— Міцний колективний дух — це запорука майбутніх успіхів кожної компанії. Скажіть, будь ласка, як Вам вдається згуртовувати колектив?

— Я завжди ставився, ставлюсь і буду ставитися з повагою до всіх працюючих, не зважаючи на те, ким ця людина працює: топ-менеджером або просто робітником. Потрібно цінувати в людях прагнення до самореалізації, розвитку, помічати їх компетентність і порядність у роботі, поважати людей як фахівців і особистостей. Проблеми існують завжди, головне їх вчасно виявляти та долати. Це вміння стане у нагоді в сучасних умовах. Головне пам’ятати, що ми команда, яка може долати труднощі та одержувати відмінні результати. Я вважаю, що немає нічого неможливого, головне — ставити цілі і досягати їх разом з командою!

— Сучасна дистрибуція — це міцні партнерські стосунки, які дозволяють розвиватися як виробнику, так компаніям, які продають і просувають продукцію на ринках. Як Ви оцінюєте роботу партнерів у 2008 році?

— Наші дистриб’ютори мають неоціненний досвід, за допомогою якого розвивається національна дистрибуція. Партнери ТМ «Рудь» обізнані в ринковій ситуації, вони здатні вчасно приймати виважені управлінські рішення. Наш партнерський колектив — це команда однодумців. Хочу подякувати усім дистриб’юторам — всі результативно спрацювали. Є напрацювання на наступний рік. Головне, що ми всі розуміємо, що тільки разом можемо подолати як ринкові негаразди, так і конкурентів.

П. В. Рудь із делегацією з Білорусії

— Петро Володимирович, як Ви оцінюєте результати роботи компанії в 2008 році? Чи досягнуто цілей, які було поставлено на початку року?

— У 2008 всі фахівці працювали на повну віддачу. А особливо теплі слова хочу сказати про робітників цехів, технічних працівників, працівників допоміжних служб, водіїв… Ці люди — просто молодці, вони зробили все від них залежне, щоб підприємство досягло гарних результатів і з гордістю могло носити звання «Морозиво № 1 в Україні». Топ-менеджери, менеджери середньої ланки і всі інші фахівці також попрацювали відмінно, незважаючи на важкі ринкові умови. Мої слова вдячності і поваги всім.

— Які у Вас плани і проекти на наступний рік?

— Перш за все, це розвиток виробничої сфери, просування усіх напрямків наших асортиментних лінійок на ринку України, підтримка тісних партнерських стосунків із нашими дистриб’юторами. Ми й надалі будемо робити все від нас залежне, щоб залишатися компанією-виробником «Морозива № 1» в Україні, яка задовольняє всі смаки і потреби своїх споживачів.

Бажаю всім міцного здоров’я, щастя, енергії, натхнення, віри, надії і кохання!

Вітаю всіх з наступаючим Новим роком та Різдвом Христовим!