«Мир мороженого и холода — 2008»
ТМ «Рудь» стала учасником Міжнародної спеціалізованої виставки «Світ морозива та холоду» «Молочна і м’ясна індустрія ХХІ століття» яка проходила з 18 по 21 березня в Києві.
Виставка була підтримана:
- Радою з питань виставкової діяльності в Україні;
- Торгово-промисловою палатою України;
- Українською Спілкою промисловців і підприємців (УСПП);
- Виставковою Федерацією України;
- Міжнародною Академією Холоду.
Відвідувачі виставки та її учасники мали нагоду ознайомитись з цікавими експонатами. Загалом на виставці було представлено:
- традиційне й м’яке морозиво;
- заморожені продукти і морепродукти;
- кондитерські та вафельні вироби;
- глазур та шоколадні вироби;
- інгредієнти для виробництва морозива: ароматизатори, стабілізатори, емульгатори, барвники, жири, масла, сухі та рідкі суміші та інші інгредієнти;
- продукція супутніх галузей;
- засоби транспортування заморожених та охолоджених продуктів.
- молочна і м’ясна продукція;
- масложирова продукція;
- ковбасні вироби, копченості;
- сировина, харчові інгредієнти, добавки і спеції,рослинні олії;
- технологічне, промислове, торгове побутове холодильне та морозильне обладнання;
- тара, пакувальне обладнання та матеріали, допоміжні матеріали;
- миючі та дезинфікуючі засоби;
- інформаційне обслуговування галузі;
- наукові заклади.
Організаторами виставки стали Міністерство аграрної політики України, Асоціація «Українське морозиво і заморожені продукти», Спілка молочних підприємств України.
В рамках ділової програми виставки відбулися:
- Конференція «Морозиво: якість та конкурентоспроможність»;
- Всеукраїнська конференція «Молочний бізнес — 2008»;
- Міжнародна конференція «М’ясний бізнес — 2008»;
- Науково-практичні форуми, семінари;
- Дегустаційний конкурс якості морозива;
- Дегустаційний конкурс якості заморожених продуктів;
- Дегустаційний конкурс якості глазурі для морозива;
- Дегустаційний конкурс з якості наповнювачів;
- Конкурс на визначення кращої упаковки для морозива та заморожених продуктів;
- Дегустаційний конкурс якості виробів із сиру і масла;
- Дегустаційний конкурс якості м’ясних і ковбасних виробів;
- Конкурс на визначення найкраще оформленого виставкового стенду;
- Конкурс на визначення найкращого технічно-оснащеного стенду;
- Нагородження переможців конкурсів,
Гран-Прі, медалями, дипломами.
Виставка, ставши вже традиційною, представила основних виробників морозива та компанії, які займаються комплексним обслуговуванням виробництва та реалізації морозива.
Більшість виробників морозива представила частину новинок сезону 2008 року, які можна було продегустувати безпосередньо на експозиціях. Деякі виробники морозива неординарно підійшли до виставкової експозиції. Так, ТМ «Ласунка» вирішила змінити формат власної експозиції без презентації новинок морозива.
Експозиція ТМ «Рудь» була виконана в корпоративних кольорах та облаштована таким чином, щоб залучити якомога більше відвідувачів. Вцілому слід вказати, що робота на території експозиції справді «кипіла». Відвідали її представники міністерств та відомств, представники телеканалів та рекламних агентств, а також дистриб’ютори ТМ «Рудь» та представники роздрібної торгівлі Києва. Наші партнери мали можливість не тільки скуштувати морозиво, але й обговорити робочі питання, особливо актуальні перед початком активного сезону.
ТМ «Рудь» на власній експозиції. представила частину новинок 2008 року, а саме: ріжок «Імперія» йогурт-полуниця, брикет «Пломбір № 1», брикет «Вишенька», ескімо «100 морозиво». Споживачі, які скуштували наші новинки, позитивно оцінили смакові композиції і маємо надію, що вони сподобаються і широкому загалу.