«Передовая» рынка — это отдел продаж!
Відділ продаж завжди знаходиться на «передовій» ринкуі найшвидше реагує на його зміни. Для того, щоб в сфері торгівлі досягти успіху, перш за все, потрібно мати згуртовану команду однодумців, які разом будуть прагнути досягти високих результатів.
Про особливості поточного сезону морозива ми вирішили поспілкуватися з Комерційним директором (з питань торгівлі) — Володимиром Миколайовичем Трокозом, який очолює структуру збутуі маркетингу компанії «Рудь».
— Вже довгий час ТМ «Рудь» є компанією № 1 на ринку морозива України. В чому секрет успіху компаніїі з чим це пов’язано?
— Секрету немає. Головне — це щоденна цілеспрямована робота з удосконалення усіх процесів. № 1 — це не рекламний слоган — це мета існування усієї нашої компанії. До того ж, у кожному регіоні у нас є сильний, можна сказати, — найкращий дистриб’ютор!
— Чим відрізняється компанія «Рудь» від інших виробників морозива?
— Мабуть, головна відмінність — це мобільність та креативність. Адже близько 30% щорічних продажів морозива складають новинкиі це високий показник. І, звичайно, стабільна якість, яку ми підтримуємо протягом всього існування компанії. Фахівці ТМ «Рудь» постійно контролюють якість продукції, вивчають побажанняі потреби споживачіві ніколи не розчаровують їх очікувань.
— Найскладніше сьогодні — відповідати сучасності, змінюватися відповідно до швидкозмінних умов ринку. Якими якостями повинен володіти продукт, щоб бути конкурентноспроможним? Що для цього потрібно?
— Найголовніше — це оптимальне співвідношення: ціна-якість. Сьогодні компанії повинні сконцентруватися на єдиному своєму завданні, яке неможливо передати підряднику: на узгодженні можливостей підприємства з вимогами ринку. Для цього потрібно постійно проводити аналіз ринкуі вивчати попит, покращувати смакові якості існуючих продуктів, створювати нові конкурентноздатні видиі оптимізовувати усі виробничіі невиробничі процеси.
— Як народжуються оригінальні ідеї для нових продуктів? Хто в цьому процесі задіяний?
— У нас працюють справжні професіонали — висококваліфіковані технологи, маркетологи, менеджери, які гарно знаються на своїй роботі і у тісній співпраці між собою генерують і втілюють у життя оригінальні ідеї. При цьому вони постійно досліджують український і закордонний ринок, проводять дегустації і експерименти.
— Теперішня ситуація на ринку дуже відмінна від тієї, що була кілька років тому. З чим це пов’язано? Які нові тенденції ринку морозива?
— Ринок морозива продовжують ділити основні великі виробники, які активно конкурують між собою та поглинають частки дрібних виробників морозива. До того ж відбуваються суттєві зміни в системі продаж — зростає частка реалізованої продукції в мережах супермаркетів. Особливо це стосується так званої «сімейної» групи морозива, обсяги продаж якої збільшуються із року в рік.
— Що Ви можете сказати про «сезон морозива» 2007 року? Що хотіли б відмітити?
— Сезон досить напружений, але вдалий, результативний і цікавий. І ще хочу додати, що в будь-якій справі (бізнесі) першочергові фінансові показники, і вони повинні відрізнятися від попередніх у кращих бік. Думаю цю задачу ми виконуємо.
— Які першочергові завданняі плани на найближчий час?
— Подальше удосконалення, активні продажі нової лінійки фасованого масла, заморожених сумішей, овочіві фруктів, розробка нового асортименту морозива на осінньо-зимовий сезон
— І на останок, Володимир Миколайович, щоб Ви хотіли усім побажати?
— Хочу щиро подякувати усім ланкам, як нашого підприємства, такі партнерів? дистрибюторів, за високо результативний темп роботи влітку 2007 року.
І ще хочу, щоб у кожного з нас було усвідомлення цінності від спільної роботи, тому що чим більше високих цінних результатів, тим вищий буде рівень нашої загальної задоволеності.
Тільки разом ми досягнемо нових вершині перемог!