Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

«Успех — это ежедневный труд, вера и честные праведные пути»

Вже 10 років на нашому підприємстві працює чесна, порядна, зважена, толерантна і професійна людина — Михайло Іванович Кривошей. В цьому році він зайняв посаду Директора з матеріально­технічного постачання і з усією відповідальністю та серйозністю віднісся до розширення кола своїх обов’язків та сфери керування. Ми вирішили поспілкуватися з ним і дізнатися про його трудову діяльність, нове призначення, основні принципи і пріоритети у житті…

— Михайло Іванович, розкажіть, будь­ласка, як Ви попали в компанію «Рудь». З чого починалася Ваша трудова кар’єра?

— На наш завод я прийшов працювати в 1997 році, я називаю наш, тому що дійсно вважаю що люди які самовіддано працюють на «Житомирському маслозаводі» вправі називати його так. Компанією «Рудь» ми стали пізніше, а тоді проходило становлення підприємства на твердий «ґрунт» в тяжкому економічному становищі нашої держави. В той момент завод стрімко розвивався у всіх напрямках, одним з яких були експортно­імпортні операції, а я був фахівцем в цій справі працювавши в митно­брокерський компанії, і вже декілька років займався справами заводу, тільки як представник сторонньої організації. В 1997 зовнішньоекономічною діяльністю, справами закупок та збуту займався комерційний директор і декілька фахівців відділу збуту. Два роки працював декларантом по зовнішньоекономічний діяльності: оформлення документів в митниці, співпраця з санепідемстанцією, держстандартом, ветеринарною службою, держкарантином та іншими дозвільними системами, контроль виконання строків оплати контакти з постачальниками та покупцями. Зі збільшенням виробництва та кількості працівників був створений комерційний відділ, який я очолив і вів в теренах бізнесу до кінця 2006 року.

— В цьому році Ви зайняли посаду Директора з матеріально­технічного постачання, перед цим довгий час пробувши Начальником Комерційного відділу. Скажіть, що змінилося після Вашого нового призначення? Як розширилися Ваші обов’язки?

— Після призначення мене на посаду директора з матеріально­технічного постачання на мене були покладені більш широкі обов’язки, відповідальність та повноваження. До служби директора з матеріально­технічного постачання входять такі служби:

  • відділ з матеріально технічного постачання — який займається забезпечення виробництва всіма необхідними матеріалами, сировиною, упаковкою та запчастинами;
  • відділ заготівлі молока — це забезпечення виробництва сирим молоком;
  • транспортний відділ — забезпечує постачання молока на завод, доставку готової продукції споживачу та забезпечення легковим транспортом всі допоміжні служби;
  • столова — готує всім нам смачні обіди.

Як ви бачите що обов’язки та відповідальність дуже великі, і від правильної взаємодії даних відділів забезпечується ритмічна робота всього нашого підприємства. Для виконання даної роботи на мене покладені серйозні повноваження для більш оперативного регулювання поставлених завдань.

— Закупівля — це одна з найголовніших ланок будь­якого підприємства, звичайно ж і нашого. Розкажіть, які основні принципи у Вашій роботі з постачальниками?

— Процес закупівлі доволі складний, тому що потрібно забезпечити виробництво якісним продуктом, який задовольняє всі вимоги наших технологів, лабораторії та всіх державних наглядових органів і також даний продукт повинен бути економічно вигідним для нашого підприємства, досягти цих результатів в нашій нестабільній державі дуже складно. Важливо щоб була впевненість що постачальник буде забезпечувати: продуктом стабільної якості, інколи бувають постачальники, які для завоювання свого авторитету, сперш поставляють якісний продукт, а потім виходячи із меркантильних проявів погіршують якість; постачальник не буде зловживати на змінах економічної ситуації; і що не мало важливо, буде мобільним, тобто при нашій сезонності роботи а також залежності від погодних умов, зможе забезпечити нас безперебійним постачанням необхідного продукту.

— Як Ви вважаєте, який найкращий спосіб підходу до постачальника, клієнта?

— З постачальником повинні бути партнерські відносини, важливо завжди виконувати свої зобов’язання як ті, що оговорені в договорах між нашими підприємствами, але ще важливіше ті зобов’язання які звучать в усній формі і партнер який спілкується з тобою розуміє що ти «людина­слово».

— Беззаперечним є факт, що у роботі можуть виникати форс­мажорні обставини, як Ви вирішуєте проблеми або конфлікти?

— При виникненні неординарних ситуацій, важливо правильно проаналізувати свої дії та дії партнерів до виникнення форс­мажорних обставин, та виробити стратегію виходу із даної ситуації. І ще одне із головних правил в нашій роботі — працювати з декількома постачальниками однакової сировини, щоб непередбачені ситуації одного постачальника можна було ліквідувати оперативною роботою іншого.

— Михайло Іванович, як Ви підбирали собі людей у колектив і якими принципами у роботі з персоналом керуєтеся? Що, на Вас погляд більш дієве — «батіг» чи «пряник»?

— Колективи відділу заготовки молока, транспортного відділу та їдальні я прийняв вже сформовані, але спілкуюсь з ними на протязі багатьох років тому взаємовідносини вже встановлені і на мій погляд добрі. Формування комерційного відділу проходило довго і не просто, дехто не зміг витримати темпи роботи, хтось не виправдав надії, були люди які не змогли встояти перед «спокусою», тому на їх місця підбирали людей які успішно працювали на споріднених підприємствах, згодилися зв’язки з вищими навчальними закладами які пропонували нам на роботу своїх найкращих випускників. Люди які працюють в нашій сфері насамперед повинні бути чесними, порядними, цілеспрямованими, а якщо щось не ладиться в роботі але є бажання це зробити то ми завжди прийдемо на допомогу. Я рахую що дієвим стимулом для роботи є те щоб до робітника віднестись з повними порозумінням що кожна людина є особистість.

— У чому Ваш секрет успіху і як Ви можете охарактеризувати себе і свої зміни, скажемо п’ятирічної давнини?

— Успіх добувається тяжкою повсякденною працею і вірою в те, що якщо є мета в житті то до неї потрібно йти, але чесними праведними шляхами.

— Які Ваші найближчі плани? Які інновації або зміни Ви плануєте реалізувати?

— Для подальшого успішного розвитку компанії «Рудь» затверджений план реконструкції підприємства та пріоритетні напрямки розвитку нових видів продукції та затвердження на ринку наших традиційних продуктів, і основна моя задача прикласти всі зусилля, разом з ввіреною мені службою і тісній співпраці з всіма підрозділами, для досягнення поставленої мети.

— Михайло Іванович, що для Вас є головним і пріоритетним у житті?

— Життя — безцінний дар, наданий людині, і головне — цінувати кожну хвилину, і дякувати за можливість стрічати зорю, насолоджуватися проливним літнім дощем, і в кожній життєвий ситуації находити щось позитивне.

— Що б Ви хотіли усім побажати?

— Людського добра, сімейного затишку і «віри...»