Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

Мнение экспертов

Якщо говорити про лідерів галузі, то в нинішньому, як, втім, і в 2008 році, в їх списку перше місце посідає житомирська компанія «Рудь». Зауважимо, що до недавнього часу першу ступінь п'єдесталу с цією компанією поділяло дніпропетровське ТОВ «Ласунка» ( в 2007 р. – близько 21%, в той час як полонянам належало не більше 15% ринку). Але вже в 2008 році компанія «Рудь» (16,1 тишком «відкусила» частину ринкового пирога своїх супротивників з Дніпропетровська (14,2, очоливши за підсумками року першу позицію. Сьогодні, схоже, компанії обмінялись ролями. Тепер доля ринку ПАТ «Житомирський маслозавод» становить близько 20%, а ТОВ «Ласунка» контролює не більше 14% ринку.

В натуральних об'ємах виробництва солодкого холоду житомиряни поки що не мають собі рівних.

 

Науково-практичний журнал «Продукты и ингредиенты», №3 (67) березень 2010
Аркадій Коваль