Немецкие картофельные изделия в кафе и супермаркетах
Вже три місяці тривають дегустації та презентації заморожених картопляних виробів від ТМ «Швармштедтер». Заходи щодо ознайомлення споживача з продуктом проходили як у звичайних магазинах, так і у супермаркетах. Заморожені картопляні вироби також були презентовані кафе, барам та ресторанам в різних регіонах України.
Працівники закладів громадського харчування зазначають: «Ми не в змозі приготувати стільки дерунів, щоб їх вистачило усім бажаючим, а приготувати суміш з натертої картоплі неможливо, бо вона темніє з часом і споживачі незадоволені зовнішнім виглядом такого продукту. А заморожені нічим не відрізняються від приготовленого власноруч і завжди мають апетитний золотавий вигляд».
Наприклад, в Житомирі сьогодні деруни ТМ «Швармштедтер» можна скуштувати в кафе «Французька здоба» (Фуршет), «Golden Gate» (ФОК) та інші. Ми вдячні їм за співпрацю та зичимо успіху разом із ТМ «Рудь».
Смачного!
Крім кафе, барів, ресторанів різних регіонів України високоякісні заморожені вироби із картоплі розпочали своє розповсюдження по торговим мережам. Для того, щоб ближче познайомити своїх споживачів зі смачними новинками асортименту, ТМ «Рудь» здійснила кілька хвиль рекламних кампаній. Зокрема, першими, кому пощастило взяти в них участь, були відвідувачі маркетів «Еко» та «Вопак» у таких містах, як Вінниця, Хмельницький, Львів, Луцьк і Житомир. Консультанти ТМ «Рудь» ознайомлювали споживачів з асортиментом нової серії заморожених продуктів, розповідаючи про особливості приготування, дарували кожному зацікавленому відвідувачу рецепти страв, які можна приготувати. Наступними, хто взяв участь в акції, були відвідувачі торгової мережі «Край» у містах Донецьк, Біла Церква, Рівне. Споживачі, які скуштували даний продукт, схвалювали його якість та смак.
Особливо високої похвали заслужили зрази з сиром фета та помідорами і, звичайно, наші улюблені деруни! Житомиряни та гості міста мали нагоду завітати на «Картопляні вихідні» від ТМ «Рудь» 13–14 та 20–21 березня. Заходи проходили в найбільшому торговому центрі міста «Глобал UA». Відвідувачі мали можливість послухати етнічну музику Перу — батьківщини картоплі, та стати учасниками акції з отриманням призів від ТМ «Рудь», інформаційних матеріалів про заморожені картопляні вироби, а також отримати від консультантів відповіді на свої запитання щодо інгредієнтів, особливостей приготування, зберігання, відсутності ГМО тощо.