Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

Новинки ассортимента ТМ «Рудь»

Керівництвом ТМ «Рудь» було прийнято рішення про зміну в стратегічному розвитку то­вар­ної групи «Масло». Вказані зміни викликані перерозподілом у ринковій­ інфраструктурі, посиленням конкуренції та власним баченням підприємства щодо майбутньої роботи з вказаною товарною групою.

У рамках змін було проведено частковий ребрендинг загальновідомого масла «Хуторок» та сформована нова товарна лінійка з п’яти позицій­ масла: «Хуторок Елітний» — 82,5% жирності; «Хуторок Селянський» — 72,5%; «Хуторок Шоколадний» та спреди: «Хуторок Класичний» і «Хуторок Фермерський».

Така товарна лінійка допоможе створити на торговій полиці комплексну пропозицію для споживачів з різними ціновими та смаковими уподобаннями. Крім того, об’єднання цілої лінійки під одною назвою дозволить отримати можливість одночасно просувати п’ять продуктів та сформувати комплексне сприйняття споживачем ТМ «Рудь» як компанії­виробника вершкового масла, яка має серйозні позиції на ринку.

Ще одна приємна новина стосується морозива ТМ «Рудь» — в асортименті з’явиться довгоочікувана класична позиція — вафельний стаканчик «Супер­Шоколад». Це приємне поєднання вершкового шоколадного морозива та відбірної шоколадної крихти.

Маємо надію, що смак цього морозива сподобається широкому колу споживачів та займе відповідне місце в обсягах продажу ТМ «Рудь».