Новинки ассортимента ТМ «Рудь»
Керівництвом ТМ «Рудь» було прийнято рішення про зміну в стратегічному розвитку товарної групи «Масло». Вказані зміни викликані перерозподілом у ринковій інфраструктурі, посиленням конкуренції та власним баченням підприємства щодо майбутньої роботи з вказаною товарною групою.
У рамках змін було проведено частковий ребрендинг загальновідомого масла «Хуторок» та сформована нова товарна лінійка з п’яти позицій масла: «Хуторок Елітний» — 82,5% жирності; «Хуторок Селянський» — 72,5%; «Хуторок Шоколадний» та спреди: «Хуторок Класичний» і «Хуторок Фермерський».
Така товарна лінійка допоможе створити на торговій полиці комплексну пропозицію для споживачів з різними ціновими та смаковими уподобаннями. Крім того, об’єднання цілої лінійки під одною назвою дозволить отримати можливість одночасно просувати п’ять продуктів та сформувати комплексне сприйняття споживачем ТМ «Рудь» як компаніївиробника вершкового масла, яка має серйозні позиції на ринку.
Ще одна приємна новина стосується морозива ТМ «Рудь» — в асортименті з’явиться довгоочікувана класична позиція — вафельний стаканчик «СуперШоколад». Це приємне поєднання вершкового шоколадного морозива та відбірної шоколадної крихти.
Маємо надію, що смак цього морозива сподобається широкому колу споживачів та займе відповідне місце в обсягах продажу ТМ «Рудь».