Новый рекламный ролик ТМ «Рудь»: «Пока другие ждут — Украина уже имеет»!
ТМ «Рудь» в своїх рекламних інструментах намагається впровадити певні інновації, які, на жаль, копіюються іншими виробниками.
В 2007 році фахівці відділу маркетингу продовжили роботу над серією відеороликів «Рудь — морозиво № 1». Основною ідеєю ролика є національна спрямованість ТМ «Рудь», яка підтверджується зростаючими обсягами продажів та постійним збільшенням ринкової частки.
Цікавим є те, що зйомки відеоролика переважно проходили в США, лише частина була відзнята в Єгипті і Україні. Слід зазначити факт того, що ТМ «Рудь» відмовилася працювати з акторами, а зробила акцент на звичайних громадянах, з їх емоціями та природною поведінкою під час зйомок.
Був отриманий безцінний досвід, який буде використаний в подальшій роботі над відеоматеріалом.
Особливо цікавим, але в той же час, дуже важливим, був відбір дітей та їх зйомка у ролику. Потрібно було знайти дівчинку з природнім хистом до публічних відеозйомок. І її, нарешті, знайшли! Молоду акторку ви побачите у ролику.
Крім зйомок, у ролику були застосовані комп’ютерні технології, які допомогли відтворити атмосферу солодкого холоду, яка асоціюється з головним продуктом ТМ «Рудь» — морозивом!