Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

Нужно просто ставить цели и достигать их вместе с командой!

За високими результатами будь­якої успішної компанії завжди стоїть особистість, харизматичний лідер, здатний згуртувати людей та запалити віру в їх душах, показати власним прикладом як досягати поставлених цілей. Такої думки про свого керівника колектив компанії «Рудь». А в свою чергу, Президент нашого підприємства — Петро Володимирович Рудь стверджує, що «Головне для власника будь­якого бізнесу — це припинити ховати голову у пісок і вважати, що всі неприємності і труднощі, які виникають на його підприємстві — це лише випадковий збіг обставин, з яким він зможе справитися самостійно. Потрібно підбирати собі команду, яка згуртовано буде працювати на єдиний результат».

— Петро Володимирович, Ви є не лише Президентом компанії «Рудь» — лідера ринку морозива на Україні, а й серцем і головною рушійною силою для всіх працюючих. Скажіть, будь­ласка, як Вам вдається керувати людьми так, щоб вони Вас не лише поважали, але й любили?

— Тому що, перш за все, я вважаю, що люди — це головний актив бізнесу. Я завжди ставився, ставлюся і буду ставитися з повагою до всіх — не зважаючи на те, ким ця людина працює — топ­менеджером, фахівцем або просто робітником. Потрібно цінувати в людях прагнення до самореалізації, розвитку, помічати їх компетентність і порядність у роботі, поважати людей, як фахівців і особистостей. Також, хочу сказати, що мотивація для людей по досягненню результатів — це головне. І я вважаю такий підхід абсолютним нормальним.

— Міцний колективний дух — це запорука майбутніх успіхів кожної компанії. Як зміни в організаційній структурі, які відбулися на початку цього року, вплинули на розвиток компанії?

— Найгірше, що я зможу зробити, як власник і Президент компанії, — це обмежити свій топ­менеджмент у повноваженнях і відповідальності. Якщо я, як керівник і управлінець, не дам відчути людям, зокрема директорату, що вони можуть впливати на долю і стратегічні рішення компанії, приймати рішення в межах своєї компетентності — то вони стануть роботами. Реструктуризація в кадровій сфері підприємства на початку 2007 року принесла очікуванні здобутки. І Генеральний директор — Вівсик С. А., і всі інші призначені топ­менеджери — зробили все від них залежне і досягли бажаних результатів. Я задоволений, але ще є над чим працювати і куди розвиватися!

— Думаю, що, як будь­який лідер — Ви принципова людина. Поділіться з нами, які Ваші основні принципи? І що для Вас є табу, як в житті, так і в бізнесі?

— Як у житті, так і в бізнесі — мої принципи однакові, тому що робота — це частина життя, а життя — це частина роботи. По­перше, моє прізвище — це бренд компанії, яка є результатом натхненої праці більшої частини мого життя. До того ж, на підприємстві близько 1500 чоловік, і для них, як і для мене, важлива репутація компанії, в якій ми працюємо. І це не просто слова, це — важливо. Були різні часи, не завжди «все гладко» складалося, траплялися негаразди і проблеми, але бездоганна репутація допомагала з гордістю вийти з будь­яких ситуацій. Я вважаю, що не має нічого не можливого, головне ставити цілі і досягати їх разом з командою. Але «йти по трупам» — це табу. Порядність, чесність, відповідальність, повага один до одного… І не можу не згадати про сім’ю, яка також в житті кожної людини є головним тилом.

— Петро Володимирович, як Ви оцінюєте результати роботи компанії в 2007 році? Чи досягнуто цілей, які було поставлено на початку року?

— У 2007 році було зроблено багато і ті цілі, які було поставлено на початку року — досягнуто. Усі фахівці працювали на повну віддачу. А особливо теплі слова хочу сказати про робітників цехів, технічних працівників, працівників допоміжних служб, водіїв… — ці люди — просто молодці, вони зробили все від них залежне, щоб підприємство досягло гарних результатів і з гордістю могло носити звання «Морозиво №1 в Україні». Топ­менеджмент, менеджери середньої ланки і всі інші фахівці також попрацювали на «славу». Мої слова вдячності і поваги усім.

— ТМ «Рудь» не тільки зміцнила свою ринкову позицію, але й збільшила власну ринкову частку. Які заходи дозволили отримати такий високий результат, адже обсяги споживання морозива майже не збільшуються, а конкуренція на ринку стає все запеклішою?

— Компанія «Рудь» останні роки є одним із лідерів ринку морозива, і ми робимо все для того, аби не лише закріпити свої позиції, а й збільшити свою долю за рахунок перерозподілу ринку. Сам ринок сьогодні вже не росте (і в найближчі роки ця тенденція буде зберігатися), він переживає період стагнації і консолідації основних гравців. А ми входимо в когорту основних гравців. До того ж, вдала і грамотно маркетингово­збутова стратегія дає свої результативні «плоди».

— Компанія «Рудь» завжди дає гарантію якості своїм споживачам. Як Вам вдається стільки років підтримувати стабільну якість продукції?

— Якість і безпечність продукції — це основний принцип виробництва всього асортименту підприємства. Це є і місією, і стратегією компанії. З 2001 року впроваджуються: система якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001­2001, система управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції аналізу ризиків та критичних точок контролю (ХАССП), що відповідає вимогам ДСТУ 4161­2003 та ДСТУ ISO 22000:2007 та система управління навколишнім середовищем у відповідності до вимог державного стандарту України ДСТУ ISO 14001:2006. Дотримання підприємством цих стандартів допомагає підтримувати спрямованість своєї діяльності на якісний випуск продукції та задоволення потреб споживачів.

— Підприємство зарекомендувало себе як компанія, яка може працювати з диверсифікованим портфелем продукції. На які акценти можна розраховувати щодо подальшого просування складових вказаного портфелю?

— Гадаю, що ми дуже вчасно зрозуміли, що диверсифікація портфелю продукції — це дуже важливий момент в бізнесі. До того ж, морозиво, наш основний стратегічний продукт — є, на жаль, поки ще дуже сезонним. І для того, аби вирішити це питання, було прийняти рішення про розвиток ще однієї лінійки продукції — заморожених овочів і сумішей. Що стосується цих продуктів, то культура їх споживання ще не сформована, але вже спостерігаються зміни в кращу сторону. Люди куштують, оцінюють переваги і цікавляться даним продуктом. Думаю, що у лінійки заморожених овочів і сумішей ще все попереду! В наступному році ми будемо спрямовувати зусилля у всіх напрямках нашого бізнесу.

— Петро Володимирович, як Ви оцінюєте просування заморожених овочів та сумішей під брендом «Шеф­Кухар», адже деякі гравці ринку «холоду», також починають розвивати собі таку продуктову лінійку, як «Овочева заморозка»?

— Обсяги даного ринку на даний час ще не визначені, українських виробників можна перерахувати на пальцях однієї руки, а усі основні конкуренти — іноземні виробники, зокрема польські або голландські. Звичайно, що на розвиток і просування цих продуктів потрібно не мало коштів, тому що є ще багато проблем: ринок — розвивається, культура споживання — не висока, встановлення додаткового обладнання в супермаркетах — проблематично. Але в нас є план просування, і ми його вже почали застосовувати та будемо й надалі впроваджувати.

— Сучасна дистрибуція — це міцні партнерські стосунки, які дозволяють розвиватися, як виробнику, так компаніям, які продають і просувають продукцію на ринках. Як Ви оцінюєте роботу партнерів у 2007 році і кого хотіли б особливо виділи?

— Хочу подякувати усім дистриб’юторам, всі гарно і результативно спрацювали, показники говорять самі за себе.

Вважаю за потрібне, акцентувати свою і Вашу увагу на результатах наших найкращих дистриб’юторів — Дячуна В. Г., ТОВ «Айс­Тім», ТФ «Рудь» та компаній «Пілот» і «Солодке життя». Це гарні команди згуртованих однодумців, які на чолі зі своїми сильними керівниками завжди знають свої цілі і прагнуть їх досягти будь­що. Вони є прикладом для того, аби на них рівнятися.

Хочу сказати, що ми — партнери і разом працюємо задля важливої мети — задоволення потреб споживачів у якісних продуктах.

— І на останок, Петро Володи­мирович, які стратегічні плани на наступний рік Ви вже можете озвучити, і, щоб хотіли усім побажати?

— Перш за все — це збільшення виробничих потужностей підприємства, розвиток виробничої сфери, просування усіх напрямків наших асортиментних лінійок на ринку України, підтримка тісних партнерських стосунків із нашими дистриб’юторами…

У нас багато амбітних, стратегічних планів, усі «карти» розкривати поки ще не буду, але й ми надалі будемо робите усе від нас залежне, щоб залишатися компанією­виробником «Морозива № 1» на Україні, яка задовольняє усі смаки і потреби своїх споживачів.

Бажаю всім міцного здоров’я, щастя, енергії, натхнення, віри, надії і кохання!

Вітаю усіх з наступаючим Новим роком та Різдвом Христовим!