Нужно просто ставить цели и достигать их вместе с командой!
За високими результатами будьякої успішної компанії завжди стоїть особистість, харизматичний лідер, здатний згуртувати людей та запалити віру в їх душах, показати власним прикладом як досягати поставлених цілей. Такої думки про свого керівника колектив компанії «Рудь». А в свою чергу, Президент нашого підприємства — Петро Володимирович Рудь стверджує, що «Головне для власника будьякого бізнесу — це припинити ховати голову у пісок і вважати, що всі неприємності і труднощі, які виникають на його підприємстві — це лише випадковий збіг обставин, з яким він зможе справитися самостійно. Потрібно підбирати собі команду, яка згуртовано буде працювати на єдиний результат».
— Петро Володимирович, Ви є не лише Президентом компанії «Рудь» — лідера ринку морозива на Україні, а й серцем і головною рушійною силою для всіх працюючих. Скажіть, будьласка, як Вам вдається керувати людьми так, щоб вони Вас не лише поважали, але й любили?
— Тому що, перш за все, я вважаю, що люди — це головний актив бізнесу. Я завжди ставився, ставлюся і буду ставитися з повагою до всіх — не зважаючи на те, ким ця людина працює — топменеджером, фахівцем або просто робітником. Потрібно цінувати в людях прагнення до самореалізації, розвитку, помічати їх компетентність і порядність у роботі, поважати людей, як фахівців і особистостей. Також, хочу сказати, що мотивація для людей по досягненню результатів — це головне. І я вважаю такий підхід абсолютним нормальним.
— Міцний колективний дух — це запорука майбутніх успіхів кожної компанії. Як зміни в організаційній структурі, які відбулися на початку цього року, вплинули на розвиток компанії?
— Найгірше, що я зможу зробити, як власник і Президент компанії, — це обмежити свій топменеджмент у повноваженнях і відповідальності. Якщо я, як керівник і управлінець, не дам відчути людям, зокрема директорату, що вони можуть впливати на долю і стратегічні рішення компанії, приймати рішення в межах своєї компетентності — то вони стануть роботами. Реструктуризація в кадровій сфері підприємства на початку 2007 року принесла очікуванні здобутки. І Генеральний директор — Вівсик С. А., і всі інші призначені топменеджери — зробили все від них залежне і досягли бажаних результатів. Я задоволений, але ще є над чим працювати і куди розвиватися!
— Думаю, що, як будьякий лідер — Ви принципова людина. Поділіться з нами, які Ваші основні принципи? І що для Вас є табу, як в житті, так і в бізнесі?
— Як у житті, так і в бізнесі — мої принципи однакові, тому що робота — це частина життя, а життя — це частина роботи. Поперше, моє прізвище — це бренд компанії, яка є результатом натхненої праці більшої частини мого життя. До того ж, на підприємстві близько 1500 чоловік, і для них, як і для мене, важлива репутація компанії, в якій ми працюємо. І це не просто слова, це — важливо. Були різні часи, не завжди «все гладко» складалося, траплялися негаразди і проблеми, але бездоганна репутація допомагала з гордістю вийти з будьяких ситуацій. Я вважаю, що не має нічого не можливого, головне ставити цілі і досягати їх разом з командою. Але «йти по трупам» — це табу. Порядність, чесність, відповідальність, повага один до одного… І не можу не згадати про сім’ю, яка також в житті кожної людини є головним тилом.
— Петро Володимирович, як Ви оцінюєте результати роботи компанії в 2007 році? Чи досягнуто цілей, які було поставлено на початку року?
— У 2007 році було зроблено багато і ті цілі, які було поставлено на початку року — досягнуто. Усі фахівці працювали на повну віддачу. А особливо теплі слова хочу сказати про робітників цехів, технічних працівників, працівників допоміжних служб, водіїв… — ці люди — просто молодці, вони зробили все від них залежне, щоб підприємство досягло гарних результатів і з гордістю могло носити звання «Морозиво №1 в Україні». Топменеджмент, менеджери середньої ланки і всі інші фахівці також попрацювали на «славу». Мої слова вдячності і поваги усім.
— ТМ «Рудь» не тільки зміцнила свою ринкову позицію, але й збільшила власну ринкову частку. Які заходи дозволили отримати такий високий результат, адже обсяги споживання морозива майже не збільшуються, а конкуренція на ринку стає все запеклішою?
— Компанія «Рудь» останні роки є одним із лідерів ринку морозива, і ми робимо все для того, аби не лише закріпити свої позиції, а й збільшити свою долю за рахунок перерозподілу ринку. Сам ринок сьогодні вже не росте (і в найближчі роки ця тенденція буде зберігатися), він переживає період стагнації і консолідації основних гравців. А ми входимо в когорту основних гравців. До того ж, вдала і грамотно маркетинговозбутова стратегія дає свої результативні «плоди».
— Компанія «Рудь» завжди дає гарантію якості своїм споживачам. Як Вам вдається стільки років підтримувати стабільну якість продукції?
— Якість і безпечність продукції — це основний принцип виробництва всього асортименту підприємства. Це є і місією, і стратегією компанії. З 2001 року впроваджуються: система якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 90012001, система управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції аналізу ризиків та критичних точок контролю (ХАССП), що відповідає вимогам ДСТУ 41612003 та ДСТУ ISO 22000:2007 та система управління навколишнім середовищем у відповідності до вимог державного стандарту України ДСТУ ISO 14001:2006. Дотримання підприємством цих стандартів допомагає підтримувати спрямованість своєї діяльності на якісний випуск продукції та задоволення потреб споживачів.
— Підприємство зарекомендувало себе як компанія, яка може працювати з диверсифікованим портфелем продукції. На які акценти можна розраховувати щодо подальшого просування складових вказаного портфелю?
— Гадаю, що ми дуже вчасно зрозуміли, що диверсифікація портфелю продукції — це дуже важливий момент в бізнесі. До того ж, морозиво, наш основний стратегічний продукт — є, на жаль, поки ще дуже сезонним. І для того, аби вирішити це питання, було прийняти рішення про розвиток ще однієї лінійки продукції — заморожених овочів і сумішей. Що стосується цих продуктів, то культура їх споживання ще не сформована, але вже спостерігаються зміни в кращу сторону. Люди куштують, оцінюють переваги і цікавляться даним продуктом. Думаю, що у лінійки заморожених овочів і сумішей ще все попереду! В наступному році ми будемо спрямовувати зусилля у всіх напрямках нашого бізнесу.
— Петро Володимирович, як Ви оцінюєте просування заморожених овочів та сумішей під брендом «ШефКухар», адже деякі гравці ринку «холоду», також починають розвивати собі таку продуктову лінійку, як «Овочева заморозка»?
— Обсяги даного ринку на даний час ще не визначені, українських виробників можна перерахувати на пальцях однієї руки, а усі основні конкуренти — іноземні виробники, зокрема польські або голландські. Звичайно, що на розвиток і просування цих продуктів потрібно не мало коштів, тому що є ще багато проблем: ринок — розвивається, культура споживання — не висока, встановлення додаткового обладнання в супермаркетах — проблематично. Але в нас є план просування, і ми його вже почали застосовувати та будемо й надалі впроваджувати.
— Сучасна дистрибуція — це міцні партнерські стосунки, які дозволяють розвиватися, як виробнику, так компаніям, які продають і просувають продукцію на ринках. Як Ви оцінюєте роботу партнерів у 2007 році і кого хотіли б особливо виділи?
— Хочу подякувати усім дистриб’юторам, всі гарно і результативно спрацювали, показники говорять самі за себе.
Вважаю за потрібне, акцентувати свою і Вашу увагу на результатах наших найкращих дистриб’юторів — Дячуна В. Г., ТОВ «АйсТім», ТФ «Рудь» та компаній «Пілот» і «Солодке життя». Це гарні команди згуртованих однодумців, які на чолі зі своїми сильними керівниками завжди знають свої цілі і прагнуть їх досягти будьщо. Вони є прикладом для того, аби на них рівнятися.
Хочу сказати, що ми — партнери і разом працюємо задля важливої мети — задоволення потреб споживачів у якісних продуктах.
— І на останок, Петро Володимирович, які стратегічні плани на наступний рік Ви вже можете озвучити, і, щоб хотіли усім побажати?
— Перш за все — це збільшення виробничих потужностей підприємства, розвиток виробничої сфери, просування усіх напрямків наших асортиментних лінійок на ринку України, підтримка тісних партнерських стосунків із нашими дистриб’юторами…
У нас багато амбітних, стратегічних планів, усі «карти» розкривати поки ще не буду, але й ми надалі будемо робите усе від нас залежне, щоб залишатися компанієювиробником «Морозива № 1» на Україні, яка задовольняє усі смаки і потреби своїх споживачів.
Бажаю всім міцного здоров’я, щастя, енергії, натхнення, віри, надії і кохання!
Вітаю усіх з наступаючим Новим роком та Різдвом Христовим!