Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

Успех приходит к тем, кто не боится действовать

«Успіх приходить до тих, хто не боїться діяти. Лише тоді, коли ти сам пройдеш нелегкий шлях випробувань, перемог і помилок, можна досягти того, до чого прагнеш», — так вважає Генеральний директор компанії «Рудь» — Вівсик Сергій Ананійович. Молодий, амбітний, порядний, цілеспрямований керівник, який майже за п’ять років своєї натхненної праці пройшов шлях від Заступника Директора комерційного до Генерального директора. Це смілива і рішуча людина, яка вважає, що для розвитку і досягнення результатів, потрібно любити те, що ти робиш і вміти ризикувати, але в той же час підкреслює, що «ризик повинен бути зважений з можливостями». Своїм запалом і енергійністю він надихає усіх на нові звершення і здобутки.

— Сергій Ананійович, майже рік тому відбулися зміни в організаційній структурі підприємства і, Ви, зайняли посаду Генерального директора. Якщо зробити зріз «сьогодні і зараз», що Вам вдалось зробити за цей час?

— Я розумів, що посада Генерального директора є дуже відповідальною, адже швидкозмінне ринкове середовище та багатогранне внутрішнє середовище підприємства завжди знаходяться в русі. Отже, треба бути постійно обізнаним про всі зміни, для того щоб вчасно приймати виважені управлінські рішення. Вважаю, що особливу увагу слід приділяти згуртуванню колективу, адже міцна команда здатна досягти успіху навіть в важких конкурентних та спекотних погодних умовах. Наш колектив — це саме така команда однодумців.

Сезон 2007 року був дуже «гарячим», але колектив справився з поставленим завданням — найбільшим обсягом виробництва і продажу морозива за всі роки існування — 20 тисяч тон. Такий результат — це титанічна робота всіх служб по підготовці до сезону та під час пікових місяців по реалізації продукції.

— Звичайно, що поряд з Вами була команда, що працювала на єдиний результат. Яка реструктуризація відбулася в кадровій структурі компанії? Чи були зміни на рівні топ­менеджменту?

— Я позитивно оцінюю кадрові зміни, адже самі результати роботи вказують на те, що вони були зроблені правильно, а, саме головне, — своєчасно. Нові директори та начальники відділів зарекомендували себе як відповідальні керівники, які здатні самостійно приймати виважені оперативні рішення, активно працювати по реалізації загальної стратегії компанії. Наприклад, зміни в збутовому підрозділі, дозволили оптимізувати роботу з різними продуктовими групами, збільшити обсяги їх продажу, покращити функціонування логістичної системи підприємства та роботу з іноземними партнерами.

— Виробництво — це серце підприємства. Що було зроблено або змінено за цей час у цьому напрямку?

— Ми постійно працюємо по напрямку розвитку і удосконалення виробництва. Це стосується як технічної так і технологічної сфер. ТМ «Рудь» планує збільшити виробництво. Ви бачите масштаби перебудови та переоснащення будівництва нових складських приміщень На підприємстві вже розгорнута дуже велика реконструкція, яка розпланована на 2008 рік: це монтаж та введення в експлуатацію нових, більш потужних ліній, реконструкція і побудова нових складських, побутових та цехових приміщень, а також, постійне вдосконалення існуючої техніки.

Оновлення виробничих потужностей та робота з персоналом дозволяють досягати поставлених цілей навіть в критичних умовах. Наші люди вміють працювати, а головне — вони удосконалюються в своїх робочих навичках, в своїй креативності.

В 2007 році була проведена колосальна робота для того, щоб вчасно і впевнено розпочати сезон. Технічними службами була проведена комплексна робота з ремонту та відновленню техніки і обладнання. В цьому сезоні була проведена робота з введення в експлуатацію нових, потужніших ліній з виробництва морозива в стаканчиках — № 9 та № 10, а також нової гвинтової шафи до ліній Comet, що значно підвищило якість та продуктивність праці. В одному ланцюжку працювали на єдиний результат всі виробничники.

— Сергій Ананійович, в наш час неможливо без нових інноваційних підходів. Що Ви застосовуєте для розвитку підприємства?

— Інновації — це конкурентна перевага, без якої в сучасних умовах ринку навіть існувати неможливо, а розвиватися і тим паче. Наші інновації стосуються самого продукту, процесу виробництва та його реалізації. Ми постійно вивчаємо досвід успішних компаній, думаємо, яким чином використати його так, щоб застосувати найкращі надбання та одночасно зберегти власні виробничі та збутові традиції. У нас працюють справжні професіонали — висококваліфіковані технологи, маркетологи, менеджери, які знаються на інноваціях та у тісній співпраці між собою генерують і втілюють у життя оригінальні ідеї. При цьому вони постійно досліджують український і закордонний ринок, проводять дегустації, експериментують.

— Сьогоднішня ситуація на ринку дуже відмінна від тієї, що була кілька років тому. З чим це пов’язано? Які нові тенденції ринку морозива?

— Ринок морозива продовжують ділити основні великі виробники, які активно конкурують між собою та поглинають частки дрібних виробників морозива. До того ж відбуваються суттєві зміни в системі продаж — зростає частка реалізованої продукції в мережах супермаркетів. Особливо це стосується так званої «сімейної» групи морозива, обсяги продажу якої збільшується із року в рік.

— Ринок морозива на даний момент переживає період стагнації. Як Ви це оцінюєте і що, на Вашу думку, буде відбуватися найближчим часом?

— Позиції сильних виробників будуть зміцнюватись, а, невеликі гравці ринку морозива будуть змушені покинути ринок. Головною зараз є потреба в покращенні культури споживання морозива, якою повинні опікуватись всі гравці ринку, адже для покупця зараз існує стільки альтернатив, що треба боротися за утримання споживача саме на такому продукті як морозиво. Адже європейці і американці споживають набагато більше морозива, вони звикли до нього як до основного десерту, навіть цукерки, тих же американців, цікавлять набагато менше, ніж «холодні ласощі».

— Сергію Ананійович, багато виробників морозива дедалі більше розуміють, що диверсифікація бізнесу — найкращий вихід із складної ситуацій на ринку морозива, яка обумовлена як зовнішніми причинами, так і «сезонністю» та проблемами з сировиною. Розкажіть нам про новий сегмент продукції в Вашому продуктовому портфелі.

— Я не можу назвати його абсолютно новим, адже займаємось ми вже овочевою «заморозкою» 2­й рік, була проведена велика робота по впровадженню цього напряму діяльності. Наші фахівці самостійно розробили бренд «Шеф­Кухар», підготували макети упаковки, сформували асортиментну лінійку та зайнялись активним просуванням нового продукту. Протягом останнього року реалізовані два великі теле­проекти, промо­кампанія по національним мережам, і, це — тільки початок. Маємо надію, що всі наші партнери розглядають заморожені овочі та суміші як стратегічних продукт, який збільшить їх прибутки та допоможе справлятися з «сезонністю» у продажах.

— Чи є схожості між виробництвом і продажем морозива та заморожених овочів і які відмінності у роботі з даними продуктами?

— Обидва продукти відносяться до ринку «холоду». Але морозиво це улюблена десертна група, відома всім верствам споживачів. Що ж стосується заморожених овочів, то це продукти для приготування основних страв. Ринок овочевої заморозки тільки розвивається, у нього велике майбутнє, але й є велика кількість проблем, які нам слід подолати. Навіть культура споживання — це велика проблема для всіх гравців цього ринку — треба привчити споживачів до споживання, показати які страви можна приготувати, які споживчі переваги мають заморожені овочі. Не слід забувати й про конкурентів, які вже є на цьому ринку та ще з’являться — треба до споживачів доносити інформацію про конкуренті переваги саме нашої продукції, підвищувати пізнаванність саме нашого бренду, виховувати лояльність до нього.

— Сергію Ананійович, думаю, що Ви погодитися з тим, що, як у житті, так і в бізнесі, разом із перемогами, досягненнями, здобутками інколи виникають помилки, проблеми, труднощі. Цього не можна уникнути. Не дарма кажуть, що «Не помиляється той, хто нічого не робить». Але, все­таки, як Ви справляєтеся з тими негараздами, які трапляються у Вас на шляху?

— Проблеми існують завжди, головне їх вчасно виявляти та долати. Вважаю, якщо вчасно знайдеш першопричину будь­якої проблеми, то можна уникнути лавини проблем­наслідків. Це вміння, яке завжди стане у нагоді в сучасному бізнесі. Треба виважено обмірковувати будь­яке рішення, радитись з фахівцями, приходити до консенсусу.

— Бізнес не можна відокремити від таких понять, як «цілеспрямованість, чесність, амбітність, принциповість…» Яких основних принципів в бізнесі і у житті Ви дотримуєтеся?

— Мої основні принципі в бізнесі і у житті — це чесність та принциповість. Так мене виховали. Думаю мої рідні, друзі, колеги можуть підтвердити це. Я вважаю, що кожна людина в процесі свого життя розвивається як особистість, здобуває нові знання, але цей розвиток потрібно постійно культивувати у собі — не зупинятись на досягнутому. Я вітаю це у всіх людях, з ким мені доводиться мати справу. Світ дуже багатогранний — тож у нас є ціле життя, щоб охопити цю багатогранність.

— І на останку, Сергію Ананійович, які у Вас плани та проекти на майбутній рік?

— Великі, та вони уве починають втілюватися…