Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

Принципы в жизни и в работе должны быть одинаковыми

Директор ТОВ «Айс-Тім»
Губатюк Олег Володимирович

— Олег Володимирович, як починалася Ваша трудова діяльність?

— Свій трудовий шлях розпочав з посади економіста на ТОВ «Молочник» після закінчення Київського інституту народного господарства в 1988 році. Потім працював начальником ПЕВ, заступником Директора, Комерційним директором, Головою правління того ж підприємства. А з 2002 року доля з’єднала мене з компанією «Рудь».

— Кілька років Ви працювали у компанії «Рудь» начальником відділу у структурі збуту, а потім перейшли у компанію «Айс-Тім». Розкажіть нам про відмінності у роботі в компанії-виробника і компанії-дистрибютора?

— Особливих відмінностей у роботі я не бачу, окрім того, що ми є кінцевими реалізаторами ідей та продукту компанії-виробника.

— Олег Володимирович, вже три роки Ви є Директором дистриб’юторської компанії «Айс-Тім» у Житомирі. Два роки тому до Вашої команди прибуло, і, був створений «Айс-Тім» у Волинській області. Як відбувався і відбувається розвиток даного регіону?

— Щиро скажу, що і легко, і проблематично відбувався розвиток даного регіону. Усі результати розвитку Волинської області за два роки можна включити як в досягнення компанії «Рудь», так і компанії «Айс-Тім». Хоча не все заплановане було виконане, але ми поступово, крок за кроком, рухаємося до нашої спільної мети. Вважаю, що 2008 рік повинен стати для нас на Волині остаточним затвердженням компанії «Айс-Тім» та ТМ «Рудь».

— Які відмінності у роботі Житомирської і Волинської областей Ви можете виділити?

— Особливих відмінностей я не бачив і не бачу, окрім особливої ментальності Волинських покупців та керівників торгових сіток, високим відсотком супермаркетів з розрахунку на 10 000 населення. Хоча вже всі вони представлені і в Житомирському регіоні.

— Олег Володимирович, як складається ситуація з кадрами в Вашій компанії? Якими принципами Ви керуєтесь у підборі команди?

— Кадрова політика в будь-якій компанії завжди є на першому місці, а на сьогоднішній день — це питання особливо актуальне. Специфіка роботи дистриб’ютора — це молодий колектив. Труднощі є, але де їх немає? Намагаємося все вирішувати мобільно та оптимально. В компанії створилася молода, рішуча та цілеспрямована команда. Ми прагнемо самі виховувати кадри, мотивуючи працівників до кар’єрного росту. Принциповість, порядність, командний дух, бажання працювати на кінцевий результат та заробляти — ось основна запорука успіху кожного члену команди та команди вцілому.

— А стосовно мотивації? Що ви вважаєте визначальним в заохоченні персоналу?

— Нажаль економічна ситуація в Україні нестабільна, ріст інфляції, тому матеріальна мотивація та соціальний пакет працівників в компанії на першому місці.

— Як і в будь-якій справі без форс-мажорів в бізнесі не обминути. Як Ви справляєтесь з труднощами і як вирішуєте виникаючі проблеми?

— Якщо компанія працює системно, форс-мажорів не повинно бути взагалі. Робочі моменти, труднощі — були, є і будуть. Саме головне — це уміння оперативно та оптимально їх вирішувати. Кожен же член команди, в свою чергу, наділений повноваженням у прийнятті рішень та несе відповідальність за них.

— Закінчився сезон весна-літо 2007 року. Як би Ви оцінили його? Що змінилось в порівняні з минулим роком і як на Ваш погляд будуть розвиватися події в майбутньому?

— Сезон весна-літо 2007 року був вдалим. Багато планів та ідей було реалізовано. Що змінилося? Одною із особливих сьогоднішніх тенденцій розвитку ринку морозива є зміна вікової структури споживачів: зменшення долі віком 15—25 років, та збільшення відповідно віком 26—65 років. Доля низького цінового сегменту морозива не зменшилась всупереч прогнозним оцінкам фахівців, вафельний стакан як і раніше стабільно утримує свої позиції в продажах. Причина — консервативна любов до «старого доброго» пломбіру та низька купівельна спроможність основної маси споживачів. А доля вагового морозива набирає обертів. На рахунок торгової сітки можна сказати, що вона дуже заповнена холодильним обладнанням. Покупців дедалі більше приваблюють супермаркети, які будуються великими темпами і доля продаж в цієї категорії зростає.

— Олег Володимирович, які на Ваш погляд основні складові успіху? Які принципи у роботі і в житті є для Вас визначальними?

— Основні складові успіху компанії — це належним чином змотивована команда. Принципи в житті та в роботі повинні бути однаковими. Не можна бути на роботі одною людиною, а в житті — іншою. Тому для мене найважливіші якості — це порядність, принциповість до себе та до підлеглих, дисциплінованість та бажання працювати.

— І на останок, які Ваші подальші плани розвитку і щоб Ви хотіли усім побажати?

— Бізнес дистрибуції динамічно розвивається. Наша мета створити компанію «Айс-Тім» системною та мобільною, яка могла б в будь-який момент змінюватися та реагувати в залежності від змін ситуації та кон’юнктури ринку.

Напередодні Нового року і Різдва Христового дозвольте мені від імені компанії «Айс-Тім» та від себе особисто привітати Вас із новорічними святами. Нехай ці свята принесуть Вам і Вашим родинам добро, мир і достаток. Бажаю, щоб у Новому році Ви зробили все те, про що так давно мріяли. Вірю, що у Новому році Ви відчуєте турботу з боку колег, тепло друзів та близьких. Щастя Вам, міцного здоров? я, здійснення найзаповітніших бажань.

З Новим роком та Різдвом Христовим!