«Ракурс» — это особый взгляд на рекламу!
— Шевкет, ми б хотіли поговорити з Вами про рекламний ринок України, про нові технології, нашу співпрацю і взагалі про Вашу компанію… Шевкет, чи можна сказати, що на Україні існує ринок реклами?
— Ринок реклами існує, оскільки є продавці і покупці, але ринок цей достатньо неорганізований. Я б назвав його — стихійним ринком.
— Які, на Ваш погляд, цілі повинна переслідувати сучасна реклама і які інструменти існують для досягнення цієї мети?
— Як відомо, продати можна все, головне точно знать, для кого ти продаєш і що ти продаєш. В сучасній рекламі дуже багато різних способів і технологій дії на споживача, а з урахуванням нинішньої пропозиції товарів і жорстокої конкуренції мета одна у всі часи — бути краще, ніж конкуренти. Краще це значить бути лідером продажів, за рахунок добре налагодженої дістріб’юції, впізнанності бренду і іміджевій рекламі. Це можна досягти, коли є «працездатна» команда (кількість не значить якість), гармонія ціни, якість товару і його реклама.
— Шевкет, Ви знаєте, що потрібне аудиторії сьогодні?
— На мій погляд, аудиторії потрібно — якість в усьому: продукті, гарному продавцю і звичайно рекламі. З приводу реклами хотілося б відзначити, що найближче майбутнє за event-заходами, тому що ринок зовнішньої реклами, телебачення і радіо перенасичений і стає менш ефективним, несучи тільки імеджевий характер. Що стосується подієвих заходів, то тут необхідно включати фантазію і дивувати кінцевого споживача, стандарти залишають у людей менше емоцій, а відповідно їх погано пам'ятають, менше розказують іншим.
— Шевкет, чому Ви назвали агентство «Ракурс»?
— Якщо з гумором відповісти на це питання, то я по знаку зодіаку — рак! Якщо філософськи — то це особливий погляд на рекламу, якби погляд із сторони, під певним яскравим кутом. А якщо чесно, то на початку створення агентства, хотілося об'єднати фото з рекламою.
_— Скількох чоловік працюють в Вашому офісі?
— Наше агентство поки невелике для України, але достатнє для Криму. Ми ще молоді, в липні нам виповнилося 2 роки. На даний момент кількість працівників агентства складає 15 чоловік. Хоча ще взимку склад був 25 чоловік. Дуже важко зберегти колектив в період великої інфляції, я упевнений що вона торкнулася всього середнього і малого бізнесу істотно. Хоча зараз добре переконуюся, що кількість не значить якість. Все що не робиться все до кращого.
— У вас, як у керівника рекламного агентства, є свої секрети управління творчими людьми, ведення кадрової політики?
— Секрет простий, намагаюся завжди і в усьому бути зі всіма, перш за все людиною, а вже потім директором. Творчі люди дуже емоційні і легко ранимі. Важливо і те, що я не боюся роботи і якщо необхідно підключаюся на різних рівнях реалізації проектів і їх розробок.
— Які якості Ви шукаєте в співробітниках? Чим керуєтеся?
— У першу чергу шукаю людей, яким подобається реклама, які хочуть пов'язати життя з нею. Не подобаються люди які в першу чергу просять певну суму зарплати не розуміючи що таке реклама і чи зможуть вони цю суму виправдати.
— Шевкет, а що, на вашу думку, головний мотив для творчих людей?
— Мотив простій — самореалізація, відчуття необхідності колективу, ідеологія команди ну і звичайно ж фінансова зацікавленість.
— Як Ви вибираєте собі клієнтів? У вас є щодо цього підходу якісь жорсткі принципи?
— Важко працювати з тими, хто тебе не чує і не розуміє. Скрізь присутній людський чинник. Що стосується клієнтів то прагнемо брати одного представника кожної галузі, і, як правило, це одні з кращих.
— Спілкування з замовниками — це серйозна робота і часто випробування для нервів. Як ви з цим справляєтеся? Напевно є незадоволені? Як регулюєте такі ситуації?
— Звичайно, ситуації бувають різні, і бувають незадоволені — це життя. Ми уміємо визнавати свої помилки, якщо вони є, а також уміємо прощати, якщо клієнт розуміє свою вину. Намагаємося завжди бути логічними.
— З ким Ви зараз співробітничаєте?
— Всіх не перечитати, але з крупних це: Будівельна компанія Консоль, ЗАТ «Київстар», Житомирський маслозавод «Рудь», Страхова компанія «Гарантія», мережа магазинів «євромережа» і інші.
— Розкажіть, будь ласка, про найулюбленіший проект, реалізований вами особисто сумісно з командою.
— Проектів багато, з останніх — це перший кримський фестиваль скульптур з повітряних куль «Аерофест» і багато інших.
— Шевкет, які Ваші плани на найближчий час?
— Плани розвиватися і бути кращим в Криму рекламним агентством.
— І на останок, що б Ви хотіли всім побажати?
— Хочу побажати всім оптимізму, успіху, творчих успіхів, фінансової стабільності і розвитку вашого бізнесу.