Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

«Ракурс» — это особый взгляд на рекламу!

— Шевкет, ми б хотіли поговорити з Вами про рекламний ринок України, про нові технології, нашу співпрацю і взагалі про Вашу компанію… Шевкет, чи можна сказати, що на Україні існує ринок реклами?

— Ринок реклами існує, оскільки є продавці і покупці, але ринок цей достатньо неорганізований. Я б назвав його — стихійним ринком.

— Які, на Ваш погляд, цілі повинна переслідувати сучасна реклама і які інструменти існують для досягнення цієї мети?

— Як відомо, продати можна все, головне точно знать, для кого ти продаєш і що ти продаєш. В сучасній рекламі дуже багато різних способів і технологій дії на споживача, а з урахуванням нинішньої пропозиції товарів і жорстокої конкуренції мета одна у всі часи — бути краще, ніж конкуренти. Краще це значить бути лідером продажів, за рахунок добре налагодженої дістріб’юції, впізнанності бренду і іміджевій рекламі. Це можна досягти, коли є «працездатна» команда (кількість не значить якість), гармонія ціни, якість товару і його реклама.

— Шевкет, Ви знаєте, що потрібне аудиторії сьогодні?

— На мій погляд, аудиторії потрібно — якість в усьому: продукті, гарному продавцю і звичайно рекламі. З приводу реклами хотілося б відзначити, що найближче майбутнє за event-заходами, тому що ринок зовнішньої реклами, телебачення і радіо перенасичений і стає менш ефективним, несучи тільки імеджевий характер. Що стосується подієвих заходів, то тут необхідно включати фантазію і дивувати кінцевого споживача, стандарти залишають у людей менше емоцій, а відповідно їх погано пам'ятають, менше розказують іншим.

— Шевкет, чому Ви назвали агентство «Ракурс»?

— Якщо з гумором відповісти на це питання, то я по знаку зодіаку — рак! Якщо філософськи — то це особливий погляд на рекламу, якби погляд із сторони, під певним яскравим кутом. А якщо чесно, то на початку створення агентства, хотілося об'єднати фото з рекламою.

_— Скількох чоловік працюють в Вашому офісі?

— Наше агентство поки невелике для України, але достатнє для Криму. Ми ще молоді, в липні нам виповнилося 2 роки. На даний момент кількість працівників агентства складає 15 чоловік. Хоча ще взимку склад був 25 чоловік. Дуже важко зберегти колектив в період великої інфляції, я упевнений що вона торкнулася всього середнього і малого бізнесу істотно. Хоча зараз добре переконуюся, що кількість не значить якість. Все що не робиться все до кращого.

— У вас, як у керівника рекламного агентства, є свої секрети управління творчими людьми, ведення кадрової політики?

— Секрет простий, намагаюся завжди і в усьому бути зі всіма, перш за все людиною, а вже потім директором. Творчі люди дуже емоційні і легко ранимі. Важливо і те, що я не боюся роботи і якщо необхідно підключаюся на різних рівнях реалізації проектів і їх розробок.

— Які якості Ви шукаєте в співробітниках? Чим керуєтеся?

— У першу чергу шукаю людей, яким подобається реклама, які хочуть пов'язати життя з нею. Не подобаються люди які в першу чергу просять певну суму зарплати не розуміючи що таке реклама і чи зможуть вони цю суму виправдати.

— Шевкет, а що, на вашу думку, головний мотив для творчих людей?

— Мотив простій — самореалізація, відчуття необхідності колективу, ідеологія команди ну і звичайно ж фінансова зацікавленість.

— Як Ви вибираєте собі клієнтів? У вас є щодо цього підходу якісь жорсткі принципи?

— Важко працювати з тими, хто тебе не чує і не розуміє. Скрізь присутній людський чинник. Що стосується клієнтів то прагнемо брати одного представника кожної галузі, і, як правило, це одні з кращих.

— Спілкування з замовниками — це серйозна робота і часто випробування для нервів. Як ви з цим справляєтеся? Напевно є незадоволені? Як регулюєте такі ситуації?

— Звичайно, ситуації бувають різні, і бувають незадоволені — це життя. Ми уміємо визнавати свої помилки, якщо вони є, а також уміємо прощати, якщо клієнт розуміє свою вину. Намагаємося завжди бути логічними.

— З ким Ви зараз співробітничаєте?

— Всіх не перечитати, але з крупних це: Будівельна компанія Консоль, ЗАТ «Київстар», Житомирський маслозавод «Рудь», Страхова компанія «Гарантія», мережа магазинів «євромережа» і інші.

— Розкажіть, будь ласка, про найулюбленіший проект, реалізований вами особисто сумісно з командою.

— Проектів багато, з останніх — це перший кримський фестиваль скульптур з повітряних куль «Аерофест» і багато інших.

— Шевкет, які Ваші плани на найближчий час?

— Плани розвиватися і бути кращим в Криму рекламним агентством.

— І на останок, що б Ви хотіли всім побажати?

— Хочу побажати всім оптимізму, успіху, творчих успіхів, фінансової стабільності і розвитку вашого бізнесу.