Стратегическая цель компании «Рудь»
Стратегічна ціль компанії «Рудь» — займати виключно провідні позиції на ринку морозива, тому головним завданням 2009 року стало підтвердження відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005, що базується на принципах «НАССР» та ISO 9001:2008.
На заключній нараді аудитори наголосили, що при оцінці якості харчових продуктів європейці основну увагу приділяють не тільки смаку, а й стовідсотковій гарантії безпечності. Таку гарантію безпечності морозива і підтвердили на дільниці № 4 цеху з виробництва морозива (керівник цеху Кончаківська Н. О.). Аудитори відмітили високу кваліфікацію та відмінну роботу керівників процесів інтегрованої системи управління: Жигадло Л. М., Федоренко Л. В., Суховецького О. Л., Мазуренко В. А., Юрківську Л. Й., Іблемінову О. П.; начальників цехів: Кончаківську Н. О., Хоменко В. О.; керівників відділів: Бакуна Г. П., Дідика Ф. Г, Гаврилюк Т. В. та багатьох інших.
З метою удосконалення інтегрованої системи управління будуть впроваджені всі рекомендації, які були надані під час аудиту.
Контроль 36 критичних точок керування (мікробіологічні аналізи, змиви, контроль температури, кількості інгредієнтів і т. ін.) дозволяє заявити, що вироблене морозиво на лінії стретлайн 800 абсолютно безпечне для споживачів.
За результатами наглядового аудиту, проведеного у підрозділах компанії «Рудь», орган сертифікації ТОВ МЦЯ «Прирост», який акредитований німецькою організацією DQS, готує документи, щоб у березні 2009 року нагородити ПАТ «Житомирський маслозавод» сертифікатами відповідності вимогам міжнародних стандартів ISO 9001:2008 та ISO 22000:2005. До речі, на сьогодні Сертифікат відповідності вимогам новій версії міжнародного стандарту ISO 9001:2008 ми отримуємо одними з перших підприємств молочної галузі України.
Наявність Сертифіката відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005 надає компанії «Рудь» ряд додаткових переваг та дозволяє гарантувати споживачам стабільну високу якість морозива. Сертифікат також відкриває додаткові можливості експорту морозива в Європу, підвищує довіру закордонних партнерів.
Л. В. Федоренко