Конкуренция — это не просто нужная вещь, а даже необходимая!
Про розвиток європейського ринку морозива, тенденції українського ринку морозива та сучасний стан галузі смакових добавок і інгредієнтів в інтерв?ю з представником австрійської компанії «Єсаром Юкрейн», керівником відділу продажу інгредієнтів для морозива Шевелою Андрієм.
— Андрій, вже багато років поспіль компанія «Єсаром Юкрейн» є одним із головних стратегічних партнерів компанії «Рудь». Хотілося б більше дізнатися про компанію «Єсаром Юкрейн». Як вона створювалася? Коли і з чого почалася співпраця між нашими компаніями?
— Хочеться наголосити, що наша компанія на світовому ринку виготовлення ароматів та інгредієнтів для харчової промисловості існує з 1946 року, тобто вже більше
— З якими компаніями, крім нашої, Ви ще співрацюєте?
— Ми співпрацюємо майже зі всіма виробниками морозива в Україні.
— Андрій, чи є відмінності у роботі з компаніями-виробниками морозива і компаніями — виробниками напоїв, соків, алкоголю…? У чому полягає ця специфіка?
— Відмінності у роботі з компаніями є. Технологічно різні процеси виробництва у компаніях по виробництву морозива, соків, напоїв та алкоголю звісно впливають на роботу нашої компанії. Ми намагаємось знайти для кожної компанії, яка хоче співпрацювати з «Есаромом» (не залежно від того, чи велика це корпорація, чи маленька фірма) індивідуальний підхід та налагодити взаємовигідні стосунки.
— Які основні продукти «Esarom Еssenzenfabrik GmbH» реалізує компанія «Єсаром Юкрейн»?
— Наша компанія не є дистриб’ютором компанії «Esarom Еssenzenfabrik GmbH», ми — офіційний представник в Україні цієї компанії. Продаємо концентрати, екстракти, барвники, стабілізатори, основні речовини, аромати.
— Ми вважаємо, що в успіху багатьох наших продуктів беззаперечно і є велика заслуга компанії «Єсаром», тому що Ваші інгредієнти дуже високої якості. Як Ви досягаєте стабільно високої якості інгредієнтів і смакових добавок?
— Розумієте, те, що можна здійснити визначає сучасна техніка. Щоб бути впевненим, що розроблене є також сучасним та придатним, «Есаром» розробили такий напрямок як «Інновації» та «Менеджмент». Одне із основних завдань якого є спостереження за найновішими тенденціями. За підтримки сучасних технологій ми перевтілюємо ці тенденції в багатообіцяючі концепції та продукти, які з одного боку, задовольняють бажання та можливості клієнтів, а з іншого боку, відповідають потребам ринку. В цьому ми бачимо такий собі «виклик», який ми ставимо собі кожного дня. Крім цього, ми не забуваємо і про багатолітні класичні смаки, які постійно удосконалюються та модернізуються згідно сучасним вимогам! Ось така злагоджена робота усієї компанії дає відмінний смак та найвищу якість наших продуктів.
— Андрій, чи існує конкуренція у Вашій галузі? Як Ви вважаєте, конкуренція взагалі — потрібна річ?
— Так, звісно, існує конкуренція у галузі виробництва та продажу інгредієнтів для харчової промисловості. На мою думку, конкуренція — це не просто потрібна річ, а навіть необхідна! Адже завдяки їй наша компанія намагається створювати продукти найвищої якості, які б були поза конкуренцією з іншими продуктами виробництва наших конкурентів! До речі, це теж певна складова того, що наші продукти мають завжди високу якість і гарний смак.
— Напевно Ви часто буваєте за кордоном і спостерігаєте за розвитком європейського ринку. Розкажіть нам про сьогоднішні тенденції ринку морозива в Європі? Чим відрізняється європейський ринок від нашого — вітчизняного?
— Так, насправді, я буваю за кордоном і спостерігаю за розвитком європейського ринку. Намагаюсь спостерігати і за допомогою інтернету. Найбільше морозива споживають у Фінляндії, там на душу населення у рік припадає майже 14,5 л морозива, найменше — у Португалії. Там одна людина споживає 4 л морозива на рік. Зараз дуже модно в Європі в галузі виробництва морозива виготовлення його з мінімальною кількістю жиру — дієтичне. Щодо смаку, то найбільшою популярністю користуються — таи кокос сизам з кусочками, амаретто мандарин, мадагаскар ваніль папайа, мірабель маскарпоне. На даний час споживач ставить високі вимоги до продукту, який він вживає. У Європі, наприклад, надають перевагу продуктам, які можуть принести додаткову користь — це продукти з йогуртом, кисломолочним сиром та кефіром, продукти майже без жиру, цукру та щоб були малокалорійні, продукти з високим вмістом натурального соку та фруктів. Продукти з «пробіотиками».
— Андрій, як, на Ваш погляд буде розвиватися ринок морозива на Україні в найближчому часі? Чи будуть якісь кардинальні зміни, новітні тенденції?
— Так, як ми намагаємось йти разом з Європою, то на мою думку, зміни будуть в основному у впровадженні якихось нових продуктів, які більш суттєво будуть впливати на самопочуття та здоров’я споживачів морозива. Я гадаю, з часом людина буде дивитися не тільки на смак, а ще і на користь продукту, який вона споживає. Щоб вживання морозива приносило не лише душевне задоволення, а ще й і користь для здоров’я, особливо, це в першу чергу, буде стосуватися дітей.
— І ще одне питання до Вас, як до фахівця в галузі інгредієнтів і смакових добавок, які, на Ваш погляд, смаки у морозиві будуть найбільш популярні у найближчому сезоні?
— В сезоні 2009, на мою думку, будуть популярні такі смаки: сиркове в різних фруктових комбінаціях, алича мірабель, банан з мюслями, гранат, бісквіт то з шматочками печива, карамель Капрі з карамельними шматочками, смуті з високим вмістом пюре, десерт морозиво парфе, фруктовий чайний лід з смаком персика, лимону та білого чаю і т. п.
— Традиційне питання на останок — Ваші побажання?
— Наостанок хочу побажати компанії «Рудь» надійних партнерів, відданих працівників і найголовніше — вдячних споживачів!