Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

«Бейкер-Украина» — современный подход к ведению бизнеса

Вже багато років поспіль компанія «Бейкер-Україна» є найкращим виробником вафельної продукції і упаковки, яка використовуються для виробництва морозива­ріжка. Ми вирішили поспілкуватися з Директором «Бейкер-Україна» — Стрілець Юрієм Валентиновичем про історію компанії, секрети виробництва, тенденції ринку і найближчі плани на майбутнє.

— Юрій Валентинович, вже багато років поспіль компанія «Бейкер-Україна» співпрацює з компанією «Рудь» і є одним із головних і стратегічних партнерів. Розкажіть, будь-ласка, як все починалося?

— 8 років тому компанія «Європак», яка була відомою на ринку морозива, як постачальник якісної імпортованої сировини для українських виробників морозива. Найвагомішим досягненням компаніі був початок співпраці з компанією «Рудь» — найпотужнішим оператором в галузі молочної промисловості та морозива. На мою думку, основою співпраці наших компаній було в той час і залишається сьогодні — сучасний підхід до ведення бізнесу та постійне вдосконалення кінцевого продукту. І це надає нам змогу бути лідерами на високо конкурентному ринку, а в результаті і кінцевого продукту. В результаті своєї діяльності, компанією «Європак» був розроблений проект під назвою «Бейкер­Україна», а саме виробництво якісної вафельної продукції.

— Хотілося б більше дізнатися про Вашу компанію. Як вона створювалася? Коли? Чия була ідея створити таке спеціалізоване підприємство?

— Ідея створення проекту по виробництву вафельної продукції виникла в результаті співпраці з компанією «Рудь», так як власне компанія «Рудь» першою розпочала випуск елітного продукту — морозива в вафельному ріжку. Компанія була зареєстрована в кінці 2002 року та протягом року був побудований завод, який в 2004 році почав повноцінно функціонувати. Важливим етапом розвитку підприємства було впровадження стандарту якості ISO 9001:2000 та стандарту харчової безпеки ISO 22000:2005.

— Юрій Валентинович, скільки працівників на Вашому підприємстві? Чим Ви керуєтеся у підборі персоналу?

— Чисельність працівників щороку зростає. На даний час на підприємстві працює близько 70 чо­ловік. Враховуючи те, що компанія працює у специ­фічній галузі, при підборі персоналу, перш за все, керуємося не лише професійним рівнем працівників, але й такими якостями як: відповідальність, працелюбність, ініціативність, бажання до професійного зростання.

— Чи існують якість проблеми з кадрами? Якщо так, то як Ви вирішуєте ці питання?

— В зв’язку з тим, що підприємство залежить від сезонності виробництва морозива, плинність кадрів безперечно існує. Вирішенням цієї проблеми є співпраця з центрами зайнятості, навчальними закладами, а також створення бази даних потенційних працівників.

— Які основні продукти виробництва компанії «Бейкер­України»?

— Основним продуктом є комплект для виготовлення морозива­ріжка, який складається з високо цукрованого вафельного ріжка та упаковки для морозива, виготовленої з фольги на паперовій основі.

— Ми вважаємо, що в успіху ріжка «Імперія» від ТМ «Рудь», який вже протягом багатьох років є нашою візитівкою, безперечно велика заслуга і компанії «Бейкер­Україна», тому що Ваш вафельний цукровий ріжок — високої якості і дуже смачний. У чому секрет ріжка?

— Безперечно, для досягнення високої якості ріжка була проведена довготривала та кропітка робота, яка розпочалася із співпраці компанії «Європак» по імпорту вафельних ріжків та призвело до створення компанії «Бейкер-Україна». Метою створення цього підприємства було виробництво вафельних ріжків, які б не поступались якості закордонним аналогам.

­— Крім ріжка, Ви виробляєте і упаковку­конус для морозива. Розкажіть про цей напрямок Вашої роботи. На якому обладнанні Ви працюєте? Що важливе у виробництві упаковки?

— Виготовлення вафельного ріжка зумовило необхідність купівлі обладнання для виготовлення упаковки. Даний проект був розпочатий в кінці 2005 року та успішно реалізований на початку 2007 року. Тривалість реалізації проекту пояснюється специфікою даної галузі, складністю підбору сировини та матеріалів і відсутністю аналогічних виробників в Україні. Наше підприємство працює на сучасній автоматизованій лінії по виробництву упаковки-конуса, виготовленої з фольги на паперовій основі. Важливим чинником при виробництві упаковки є тісна співпраця з виробниками морозива щодо розробки, погодження дизайнів упаковки та поставки на виробництво.

— Юрій Валентинович, чи існує конкуренція у Вашій галузі виробництва? І як Ви взагалі відноситися до конкуренції?

— Конкуренція безперечно існує і є стимулюючим чинником для виробництва нашого продукту. Конкуренція спонукає нас контролювати, підтримувати та постійно підвищувати якість продукції.

— Що Ви можете сказати про тенденції ринку морозива в Європі і на Україні? Чим відрізняється європейський ринок від нашого вітчизняного?

— Європейський ринок морозива відрізняється від українського об’ємами, культурою та сезонністю споживання, широким асортиментом, попитом на продукцію преміум­класу, ціновою політикою, високою конкурентноздатністю, вимогами, стандартами. В тенденції українського ринку морозива спостерігається прагнення наближення до європейського рівня якості, хоча специфікою українського ринку є культура споживання морозива нижчої цінової категорії. Українські виробники прагнуть підвищити культуру споживання, завдяки чому спостерігається ріст попиту на морозиво вищої цінової категорії, а також ріст вимог до якості морозива.

— Юрій Валентинович, які Ваші найближчі плани на майбутнє?

— Найближчими планами компанії «Бейкер-Україна» є закупівля нових автоматизованих ліній для виготовлення вафельних ріжків та упаковки­конуса з метою розширення асортименту та збільшення потужностей підприємства. Одним з наших планів на майбутнє є проект забезпечення потреб українського ринку «м’якого морозива» вафельною продукцією преміум­ класу.

— І на останок, щоб Ви хотіли усім побажати?

— Наостанок, хотів би привітати всіх працівників компанії «Рудь» з наступаючим професійним святом — Днем працівника харчової промисловості. Від людей, які працюють в харчовій галузі, залежить злагоджена робота усіх сфер народного господарства та здоров’я народу. Без належної роботи харчовиків неможливо уявити життя людей. Шановні колеги! Від імені «Бейкер-Україна» прийміть щиру вдячність за щоденну сумлінну працю і вірність професійному обов’язку. Бажаємо вам та вашим родинам міцного здоров’я, щастя, благополуччя, невичерпних сил та наснаги.