Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

ТФ «Рудь» — изменения только в лучшую сторону!

Столиця завжди була, є і буде головною ареною конкурентної боротьби для відомих торгових марок. Столичні вимоги для виробників та дистриб’юторських компаній характеризуються певною жорсткістю та вимогливістю до гнучкості й інновацій. Така ситуація спричиняє високі вимоги до дистриб’ютора, який обслуговує столицю — ТФ «Рудь». Не звертаючи уваги на всі «столичні перешкоди» ТФ «Рудь» поступово, але дуже впевнено крокує вперед, доводячи усім, що «Хто має бажання, для того не існує проблем, які не можна подолати»!

Генеральний директор ТФ «Рудь» — Сташкевич Ігор Євгенійович

— Ігор Євгенійович, що Ви можете сказати про сьогоднішні тенденції на ринку морозива?

— Можна сказати, що сьогодні ринок морозива на Україні не росте і не падає. Він знаходиться приблизно на одному рівні. І якщо виробники морозива не будуть вживати ніяких заходів щодо популяризації морозива як продукту, то ринок буде поступово стагніювати. До того ж, конкуренти морозивників — це не лише їх колеги «по цеху», а й виробники води, соків, снекової продукці, які останнім часом дуже активні на ринку. Також однією з основних тенденцій є перерозподіл ринку на користь крупних гравців, який спостерігається останні декілька років.

Статистичні дані свідчать про те, що: в 2005 році було 150 виробників морозива на ринку, в 2006 — близько 80, а в цьому році — 40—50. Так що факти відображають дійсність!

— Це літо можна назвати досить спекотним — середня річна температура підвищилася на 3—5°С. Як це вплинуло на продажі морозива?

— Думаю, що температура глобально не вплинула на продажі морозива.

Можу, хіба що, виділити травень, який був досить аномальним. Різка зміна температури призвела до того, що ті, хто були краще підготовлені — змогли продати більше, ніж планували. Саме така ситуація склалася і у нас: ми ґрунтовно підготувалися до сезону, купили додатково шість розвізників, а конкуренти момент прогавили, тому навіть торгові точки говорили: «Везіть нам скільки у Вас є, конкуренти не встигають, тож ми будемо заповнювати всі морозильні камери Вашим продуктом».

— Якими принципами Ви керуєтеся у підборі персоналу та під час роботи з ним? Як досягаєте того, щоб підлеглі виконували те, що потрібно?

— Хотілося б виділити три основні принципи:

Перший і найголовніший — це моральна мотивація працівників: ріст людини як індивідуума, можливість кар’єрного зросту, взаємопідтримка у розвитку;

Другий по важливості — командний дух, впевненість у завтрашньому дні, відчуття єдності і згуртованості в колективі;

Ну і третій — це, звичайно, матеріальна мотивація, яка є дійсно вагомою, але не найголовнішою.

— Матеріальні стимули можна порівняти з нитками, які використовують у ляльковому театрі: посмикав за них — і ляльки починають рухатися. Тож матеріальна мотивація дуже важлива. Яку мотивацію Ви знаходите для того, аби заохочувати своїх підлеглих?

— Як моральну, так і матеріальну. А ще існує навіть догана чи покарання. Все залежить від конкретного випадку.

— І на останок, які Ваші подальші плани розвитку?

— Перш за все — це подальше просування ТМ «Рудь» — створення запасу міцності торгової марки, розвиток нових актуальних напрямків бізнесу компанії, введення новинок в торгові точкиі супермаркети, пом’якшення сезонності, підвищення лояльності споживачів і постійна підтримка іміджу компанії. І на останок, хочеться додати, що ми і надалі будемо вдосконалювати свою роботу, щоб відповідати слогану: «№ 1 по всіх показниках!»!

Заступник Генерального директора з комерційних питань — Могилянець Роман Олександрович

— Романе Олександровичу, як починалася Ваша трудова діяльність на ПАТ «Житомирський маслозавод»?

— Я починав пра­цювати на ПАТ «Житомирський маслозавод» регіональним менеджером. Пер­ший рік працював на Сході України — це був час розвитку ТМ «Рудь» в регіоні. Можна сказати, що на той час у нас там практично не було якісної дистрибуції, тому робота була напруженою, але дуже цікавою і пізнавальною. А через рік, наступні півтора роки були два стратегічні регіони: Крим, а згодом Київ. Хочу сказати, що за час роботи в компанії «Рудь» я набув колосального досвіду за що їй дуже вдячний.

— Декілька років тому Ви пере­йшли з компанії на ТФ «Рудь». Чим була визвана така територіальна міграція?

— Я пропрацював 2,5 роки безпосередньо на підприємстві і зрозумів, що настав час дещо змінити у своєму житті. Мені подобаються «розумні зміни». Думаю, що постійний розвиток і самовдосконалення важливі для кожної людини. Ну а Київ — це столиця, найбільше місто в країні, «велике поле для дій і розвитку», один з найскладніших і найцікавіших регіонів у плані продажів.

— ТФ «Рудь» декілька років поспіль входить у трійку найкращих дистриб’юторів ТМ «Рудь». Які головні складові успіху ТФ «Рудь»?

— ТФ «Рудь» за останні два роки збільшила обсяги продажів більше ніж у два рази. Це дуже гарний показник. Звичайно, що нам є ще над чим працювати, але я впевнений: успішний старт вже зроблений. Головними складовими успіху хочу виділити три основні складові:

  1. Матеріальна база.
  2. Кадрові ресурси.
  3. Широкий асортимент продукції.

— У кожної медалі дві сторони. І наряду з перемогами звичайно виникають труднощі. Як Ви вирішуєте проблеми?

— При вирішенні будь­яких труднощів головне це:

  1. Знаходження першопричини (у чому «корінь проблем»?)
  2. Знаходження виходу з ситуації, але так, щоб обидві сторони залишилися максимально задоволені результатом.

При цьому, я вважаю, що не потрібно йти на поступки, а необхідно завжди шукати компроміс, який призведе до результату.

— Що Ви можете сказати про співпрацю з мережами супермаркетів? Чи не доводилось Вам стикатися з проблемами «диктату» мереж?

— В певній мірі так. Погодьтеся, що ринок 2002 і 2007 років — це абсолютно різні ринки. І якщо п’ять років тому домінували оптовики, то сьогодні правила встановлюють супермаркети. І надалі ми будемо відчувати ще більший тиск з їх боку. Ми розуміємо, що від якості наших взаємовідносин з супермаркетами залежать обсяги продажу нашої продукції і тому намагаємося знайти вихід із складних ситуацій та довести їм наші конкурентні переваги.

— Які Ваші принципи відбору підлеглих?

— До своїх принципових позицій при виборі підлеглих я відніс би:

  1. Порядність.
  2. Комунікабельність.
  3. Бажання розвиватися і навчатися.

— Щоб Ви хотіли побажати колегам?

— Я хотів би сказати, що ми маємо надію на подальшу плідну співпрацю з ТМ «Рудь». Хочу подякувати за активну маркетингову підтримку, актуальні і вдалі асортиментні позиції, додаткові асортиментні лінійки, які дають змогу підвищувати лояльність клієнтів та імідж ТМ «Рудь» у споживачів. Ми не хочемо підводити ТМ «Рудь» і тому, будемо вдосконалювати свою працю і розвиватися. Бажаю усім не зупинятися на досягнутому!