Будьте поруч з нами

Національний дитячий портал
Дитячий портал «Пустунчик»
Дитячий портал «Пустунчик»


Свято Морозива № 1
Свято Морозива № 1


Морозиво «Супершоколад»
Морозиво «Супершоколад»


100% морозиво
100% морозиво


Морозиво «Дитяче бажання»
Морозиво «Дитяче бажання»


Морозиво «Ескімос»
Морозиво «Ескімос»



«Заморожений йогурт»
«Заморожений йогурт»

Залог успеха – сильная команда!

Запорука успіху – сильна команда!
Запорука успіху – сильна команда!

Кінець кожного року – це підсумок результатів і плани на майбутнє, це задоволення від виконаної роботи і віра у завтрашні перемоги! Компанія «Рудь» з радістю і гордістю в черговий раз може сказати, що 2010 рік був успішним! Але ми не зупиняємося на досягнутому і вже готуємося до наступного сезону. Про рік, що минув, і про плани на майбутнє сьогодні розповість Голова Правління – Рудь Петро Володимирович.

Петре Володимировичу, 2010 рік був «гарячий» у всіх відносинах. Як Ви можете охарактеризувати рік, що минає?

Обсяги виробництва і реалізації ПАТ «Житомирський маслозавод» вже багато років поспіль мають позитивну динаміку. Хочу підкреслити, що такі вагомі результати досягнуто завдяки згуртованості колективу нашої компанії всупереч тому, що половина всіх підприємств молочної галузі в Україні є збитковими і ледве виживають. Житомирський маслозавод гарно підготувався до 2010 року і використав ринкову ситуацію на свою користь для збільшення своїх продажів. В порівнянні з 2009 роком обсяги реалізації збільшилися більш ніж на 13 %. Компанія виконала основне поставлене завдання з перевищенням планових показників і реалізувала більше 23-х тис. тонн морозива. Хочу подякувати працівникам усіх підрозділів за їх професіоналізм та плідну працю.

Петре Володимировичу, яке Ваше бачення майбутнього ринку морозива в Україні?

На ринку морозива останні декілька років спостерігається тенденція консолідації ринку, яка, на мою думку, отримає своє продовження у 2011 році. Невеликі компанії продовжать згортати виробництво, а великі гравці ринку розроблятимуть стратегії подальшого розвитку. У виробників зараз багато завдань: необхідно підвищити культуру споживання морозива, відтіснити товари-замінники, зміцнити позиції галузі на національному ринку та зобов’язати всіх гравців ринку з відповідальністю відноситися до продукції, яку вони виробляють – маркування упаковки повинно відповідати дійсному вмісту продукту!

Петре Володимировичу, багато компаній у кризовий період згорнули соціальні програми. Як Ви ставитеся до такого підходу?

Я вважаю це недопустимим. Люди – це головний актив бізнесу. Цього року фонд заробітної плати збільшився майже на 22,5 відсотків, середньомісячна заробітна плата штатних працівників зросла на 25 відсотків. Для того, щоб це відбувалося, на підприємстві продовжувала діяти ціла система заходів матеріального та морального стимулювання співробітників. Постійно здійснюються заходи з покращення умов праці та побуту працівників. Наші співробітники та їх діти отримали можливість зміцнити своє здоров’я в санаторно-курортних та інших оздоровчих закладах, найкращі працівники відпочили за кордоном — у Туреччині. Протягом року проводилися корпоративні зібрання, поїздки, культурні заходи.

Без сучасної дистрибуції розвиток бізнесу неможливий. Петре Володимировичу, як Ви оцінюєте роботу партнерів у 2010 році?

Наші дистриб’ютори мають неоціненний досвід у просуванні продукції на ринку з жорсткою конкуренцією. Наш партнерський колектив — це команда однодумців, які відгукуються на наші пропозиції, з якими ми здійснюємо спільні проекти. Хочу подякувати всім дистриб’юторам — всі результативно спрацювали. Головне, що ми всі розуміємо, що тільки разом можемо подолати як ринкові негаразди, так і конкурентів.

Кожного року наше підприємство радує своїх споживачів новими видами. Як Ви оцінюєте новинки 2010 року. Крім того, які продукти будуть вироблятися на новій лінії?

Зусиллями наших працівників, в ефективній співпраці з постачальниками інгредієнтів, пакувальних матеріалів, щороку на ринок виводяться нові види продукції. В цьому році вже представлено 19 новинок морозива, які отримали позитивну оцінку від наших партнерів-дистриб'юторів та кінцевих споживачів. В розробці нових видів активну участь беруть багато спеціалістів підприємства. На новій лінії буде вироблятися морозиво у новій формі, зокрема, фруктовий лід.

Петре Володимировичу, скажіть, будь ласка, декілька слів про стратегічні плани на наступний рік.

Планів і ідей, як завжди, багато. Перш за все це стосується виробництва. Кожного року компанія «Рудь» розширює свої виробничі потужності. Ось і зараз фахівці підприємства встановлюють нову технологічну лінію, яка буде введена в експлуатацію до початку нового сезону. І ми не збираємося зупинятися на досягнутому та плануємо збільшувати та модернізувати своє виробництво й надалі. Хочу сказати, що кращих може бути багато, але ЛІДЕР завжди один! Тож будемо й надалі робити все від нас залежне, щоб залишатися №1 на ринку!

Хочу побажати всім у новому році здійснення мрій і бажань! Я бажаю всім нам багато позитивної енергії, щоб іти своєї дорогою щодня, зустрічаючи мудрих і щирих людей, залучаючись до цікавих і різноманітних подій, створюючи щось своє, сяюче, добре! Міцного здоров’я, миру й любові!

З наступаючим Новим роком і Різдвом Христовим! Веселих свят!